کد خبر 1291314
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
سرقت بنز با استفاده از جرثقیل نیسان

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره سارقان خودرو خبر داد که با استفاده از یک دستگاه نیسان جرثقیل‌دار، خودروها را از معابر عمومی سرقت می‌کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای افزود: ساعت ۱۹:۱۰ دوم آبان، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان دماوند، متوجه حمل مشکوک یک دستگاه خودروی سواری بنز توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان جرثقیل‌دار شدند. وی ادامه داد: سرنشین خودروی نیسان که خود را به مأموران ،مالک خودروی بنز معرفی می‌کرد، بیان کرد خودرواش هنگام حرکت خراب شده و به همین علت از راننده خودروی نیسان خواسته تا خودرواش را به این مکان انتقال دهد.

بیشتر بخوانید

دختری که در قرار ملاقات تلفن همراه پسرها را می‌دزدید

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: مأموران برای رفع ظن، پلاک انتظامی خودرو را استعلام کردند که در همین هنگام احدی از متهمان از محل متواری و عملیات دستگیری متهم آغاز شد و مأموران در یک عملیات پلیسی موفق شدند از فرار متهم جلوگیری کنند و به تحقیقات پلیسی ادامه دهند. وی افزود: در ادامه بررسی‌های پلیسی مشخص شد که خودروی بنز سرقتی است و سابقه ثبت سرقت از کلانتری ۱۴۰ باغ فیض دارد.

موقوفه‌ای ادامه داد: متهمان که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند، در بازجویی اولیه گفتند با انتقال خودرو به این مکان قصد داشتند با همکاری همدست دیگرشان ارکان آن را تغییر دهند.

وی گفت: مأموران برای تکمیل تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی‌های قضایی از مخفیگاه متهمان بازدید کردند و بدین ترتیب در بررسی‌های بیشتر یک دستگاه خودروی سواری پراید را که  سابقه ثبت سرقت در کلانتری ۱۳۹ مرزداران داشت، کشف کردند.  وی به بازداشت عضو سوم این باند اشاره کرد و افزود: متهمان به همراه دو دستگاه خودروی سواری سرقتی به کلانتری انتقال یافتند و کشف جزئیات پرونده و دیگر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس