محفل شعر

شب شعر «قرار فاطمی» با حضور صابر خراسانی، هادی جانفدا، حمید برقعی، مجید تال، وحید قاسمی و حامد خاکی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، شب شعر «قرار فاطمی» با حضور صابر خراسانی، هادی جانفدا، حمید برقعی، مجید تال، وحید قاسمی و حامد خاکی در شب سالروز ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها در قم با مشارکت در آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می‌شود.

ویژه برنامه شب شعر «قرار فاطمی» جمعه‌شب هفتم آبان‌ماه مصادف با شب سالروز ورود کریمه اهل‌بیت(س) به قم، بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه با مشارکت خبرگزاری تسنیم و آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار و به صورت زنده از بستر فضای مجازی آستان مقدس به آدرس astanqom@ و فضای مجازی خبرگزاری تسنیم به آدرس tasnimnews_fa@ و gharaaar@ منعکس خواهد شد.

شب شعر "قرار فاطمی" در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

اجرای شب شعر قرار فاطمی را نجم‌الدین شریعتی مجری نام‌آشنای رسانه ملی برعهده خواهد داشت و صابر خراسانی، هادی جانفدا، حمید برقعی، مجید تال، وحید قاسمی و حامد خاکی در این برنامه به شعرخوانی می‌پردازند.

در این مراسم، همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری نیز در مورد شخصیت حضرت معصومه سلام‌الله علیها و برکات حضور ایشان در ایران و به ویژه شهر قم سخنرانی می‌کنند و احمد واعظی به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس