مدیر امور رسانه و اطلاع‌‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از برگزاری ویژه برنامه‌های سوگواری در سالروز شهادت امام باقر علیه‌السلام در حرم مطهر خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب به  فارس گفت: در شب شهادت باقرالعلوم علیه‌السلام (شنبه، 20 مهر) آیین سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و مداحی حاج سید احمد شمس در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌‌رسانی آستان مقدس قم با اشاره به سخنرانی حجج اسلام صادقی واعظ و حسنی و مداحی مسعود زمانی در صبح روز شهادت امام باقر علیه‌السلام (یکشنبه 21 مهر) از ساعت 10 صبح، افزود: عصر روز شهادت نیز مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام عصاری و مداحی حاج علیرضا زنگی برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در شام شهادت نیز آیین عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حمید میرباقری و مداحی جواد اشعری برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب در پایان خاطرنشان کرد: آیین قرائت یک جزء قرآن کریم هدیه به روح مطهر امام باقرعلیه‌السلام در سالروز شهادت این امام همام، بلافاصله بعد از نماز عصر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.



مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس