طرح یا لایحه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در مجلس مطرح نیست

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: هیچ طرح یا لایحه‌ای برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی در مجلس مطرح نیست.

به گزارش مشرق، هادی بیگی‌نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ بنزین، اظهار داشت: هیچ طرح یا لایحه از سوی دولت برای افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی در مجلس مطرح نیست.

بیشتر بخوانید:

واکنش وزیر نفت به احتمال گران شدن نرخ بنزین

وی در همین راستا افزود: هیچ بحث و موضوعی درباره افزایش نرخ بنزین و گازوئیل در کمیسیون انرژی انجام نشده و هیچ برنامه‌ای هم در این رابطه در کمیسیون وجود ندارد که بخواهد بررسی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه معمولا برنامه‌های هفتگی کمیسیون‌ها برای ۳ هفته آینده چاپ و منتشر می‌شود که هیچ برنامه‌ای در رابطه با افزایش نرخ حامل‌های انرژی در آنها وجود ندارد، ادامه داد: از طرف دولت هم هیچ لایحه‌ای در این رابطه به مجلس و به تبع آن کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون تخصصی ارجاع نشده است.

بیگی‌نژاد بیان کرد: عده‌ای با اهدافی از جمله برهم زندن آرامش جامعه چنین شایعاتی را مطرح می‌کنند که موجب نگرانی مردم می‌شود اما باید گفت مردم نگران نباشند چنین موضوعی وجود ندارد.

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرده بود که به هیچ عنوان بحث گران کردن حامل های انرژی شامل بنزین و نفت و گاز مطرح نیست.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    3 0
    اصلا نمیدونم چرا هروقت اینا میگن هیچ طرحی برای افزایش قیمت بنزین نیست تن و بدنم به لرزه میافته!
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    1 0
    بهتر بگید در حال حاضر نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس