نحوه هماهنگی اتاق عقد حرم حضرت معصومه(س)چگونه است؟

آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)شرایط ونحوه هماهنگی اتاق عقد حرم مطهر را اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اتاق عقد حرم مطهر از ۹ ربیع الاول سالروز امامت امام زمان (عج) تا ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر (ص) و امام صادق علیه السلام میزبان ۱۰۵ زوج جوان برای انجام عقد ازدواج بوده است.

بر اساس این گزارش در روز میلاد پیامبر اکرم (ص) ۴۵ عقد ازدواج در اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد و زوج‌های جوانی که در شب و روز میلاد نبی اکرم و امام صادق علیه السلام در اتاق عقد حرم مطهر پیوند آسمانی خود را منعقد کردند با دریافت متبرکات حرم مطهر حضرت معصومه، مهمان سفره حضرت در مهمانسرا شدند.

 اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت از ابتدای ماه ربیع الاول با تغییر دکوراسیون و چینش جدید سفره عقد هر روز با ظرفیت دو اتاق عقد از ساعت ۱۱ الی ۱۸ به صورت یکسره پذیرای زوج‌های جوان است.

برای هماهنگی اتاق عقد حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، زوجین می‌بایست مقدمات ثبت و آزمایشات مربوطِ را انجام داده و سپس حداقل ۱۰ روز قبل از تاریخ عقد با مراجعه به نشانی اینترنتی amfm.ir/wed فرم رزرو اتاق عقد را دانلود کرده و پس از تکمیل آن به تایید محضردار برسانند.

زوجین باید پس از تکمیل فرم، آن را به ایمیل amfmwed@Gmail.com ارسال کنند و سپس منتظر تماس کارشناسان ما جهت هماهنگی‌های بعدی باشند.

مجاوران و ساکنین شهر مقدس قم نیز می‌تواند علاوه بر روش بالا، پس از تایید محضردار فرم را به‌صورت حضوری به کارشناسان ما تحویل داده و زمان عقد را هماهنگ کنند.

 ظرفیت همراهان عروس و داماد برای حضور در اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت حداکثر ۱۰ نفر می‌باشد و از ورود افراد بیشتر جلوگیری به‌عمل می‌آید و همچنین استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی الزامی است.

همچنین ورود افراد دارای علائم سرما خوردگی به اتاق عقد حرم مطهر و پذیرایی هر گونه خوراکی اعم از شیرینی و شکلات حتی به صورت محدود ممنوع است.

 با توجه به تقاضای زائران جهت استفاده از اتاق عقد و ضرورت ضد عفونی کردن محل، حضور به موقع و خروج رأس موعد مقرر ضروری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    3 2
    دلتان خوشه با این اوضاع
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    8 1
    البته حتی اگه عقدتون هم نباشه و یه زائر عادی هم باشی باز هم باید از فیلترینگ زائرین خانم رد بشی و البته اگه بخوری به پست یکی از بد اخلاق هاشون یه جوری به زیارت میری که .... من خودم قمی هستم از وقتی جلوی در ورودی به خانم ها الکی گیر میدن و گاهی به زیبایی های خدا دادی هم ایراد میگیرن گاهی پیش میاد سالی یه بار هم حرم نتونم برم از بس دم در حرص مو در میارن موقع زیارت از غصه گریه ام میگیره همون جا شکایت شونو به خانم میکنم چقدر زائر که به خاطر این اخلاق بد اون ها از زیارت منصرف میشن من قبلا ها حتی نماز جماعت ها رو هم سعی میکردم اگه اطراف حرم بودم داخل حرم بخونم ولی حالا تا جلو در میرم ولی یاد قیافه اونها که می افتم منصرف میشم تو خونه زیارت نامه میخونم
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      6 1
      خدام حواستونو جمع کنین دلی و نشکونین اینها میهمانان این سرا و آن بزرگوارند ...
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    10 0
    خدا جون قسمت منم بکن
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      4 0
      الهی آمین
  • IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 3
    اتفاقا خدام حرم حضرت معصومه سلام الله علیها واقعا خوش اخلاق و خوش برخوردند. من حتی یکبار هم نشده از اونها برخورد نامناسبی ببینم لطفاً انصاف را رعایت کنید در اظهار نظر درباره دیگران
  • سید جلال IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس