کد خبر 1289369
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
بررسی عملکرد لژیونرها| نوراللهی ناجی و طلسم شکن/ قائدی کم فروغ بود

ستاره سابق پرسپولیس با درخشش برای شباب الاهلی در بازی با الجزیره، پاسخ منتقدین را داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال شباب الاهلی شب گذشته در هفته هفتم لیگ برتر امارات موسوم به «ادنوک»، به مصاف الجزیره رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

احمد نوراللهی و مهدی قائدی دو بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال از ابتدا در ترکیب الاهلی حضور نداشتند و با تصمیم مهدی علی مربی ایرانی الاصل تیم اماراتی، در نیمه دوم به بازی آمدند.

احمد نوراللهی ناجی و طلسم شکن

نوراللهی و قائدی هر دو از دقیقه ۶۲ وارد میدان شدند تا تساوی یک بر یک را به نفع تیم خودشان تغییر دهند.

۲۸ دقیقه برای ستاره سابق سرخ ها کافی بود تا بتواند ناجی شباب الاهلی باشد و گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه ۷۲ بازی به ثمر برساند.

* نوراللهی ناجی و طلسم شکن 

با بررسی عملکرد نوراللهی متوجه می شوید ستاره سابق سرخ ها نمره ۷.۴ از ۱۰ را گرفت و جزو ۶ بازیکن برتر میدان بود. هافبک ملی پوش ایرانی به عنوان دومین بازیکن برتر شباب الاهلی انتخاب شد.

احمد نوراللهی ناجی و طلسم شکن

آمار نشان می دهد نوراللهی ۲۸ دقیقه بازی کرد، یک گل زد و یک شوت به چارچوب زد که به گل تبدیل شد. ۵۷ درصد پاس های هافبک کلیدی ایرانی صحیح بود.

* نوراللهی جا پای قائدی گذاشت؛ ستاره سابق استقلال کم فروغ

اما دیگر بازیکن ایرانی شباب الاهلی، شبی کم فروغ داشت و نتوانست این بار ناجی تیمش شود ولی نوراللهی بعد از دوران نه چندان درخشان در ۵ بازی گذشته، جا پای قائدی گذاشت.

احمد نوراللهی ناجی و طلسم شکن

قائدی در شش دیدار گذشته برای تیمش غالبا درخشید و با گلزنی و پاس گل همیشه ناجی بود؛ برخلاف نوراللهی که عملکرد نه چندان خوبی نداشت ولی در این بازی معادلات بهم ریخت و این ستاره سابق پرسپولیس جای پای ستاره سابق استقلال گذاشت.

احمد نوراللهی ناجی و طلسم شکن

با نگاه به آمار قائدی در این بازی، نتوانست تاثیر چندانی روی بازی بگذارد. وی تنها یک شوت به چارچوب رقیب داشت. البته هافبک طراح ایرانی دقت پاس بالایی داشته و ۷۰ درصد پاس هایش صحیح بود.

*نوراللهی جزو بازیکنان برتر 

عملکرد درخشان نوراللهی باعث شد تا جزو ۶ بازیکن برتر میدان انتخاب شود. هافبک سابق پرسپولیس بعد از دوران نه چندان درخشان در ۶ بازی اول، برای این اماراتی بعد از گلزنی برای شباب الاهلی خوشحالی خاصی انجام داد و اعلام کرد که من در اینجا حضور دارم و نشان داد توانایی بالایی دارد و انتقادها را با گلزنی پاسخ داد.

احمد نوراللهی ناجی و طلسم شکن

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 0
    در آستانه بازیهای آسیایی تیمهای عربی بازیکنان تاثیر گذار را با دلارهای نفتی خود جذب و ضمن تقویت خود موجب تضعیف تیمهای ایرانی میشوند، ایرادی به بازیکنان وارد نیست ولی فدراسیون باید فکری برای این وضع بکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس