استقلال یک امتیاز را هم نباید از دست بدهد/ عنایتی نشان داد تیمش زنگ تفریح لیگ برتری ها نیست

سرپرست تیم استقلال گفت: بابت نظم و انضباطی که روی نیمکت تیم هوادار شاهد بودیم، هیچ گونه تنشی در دیدار با این تیم لب خط حس نشد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و هوادار تهران در حالی با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان تهرانی به پایان رسید که هیچ تنشی روی نیمکت دو تیم دیده نشد و این در حالی بود که رضا عنایتی از بازیکنان سابق استقلال به هیچ وجه دوست نداشت شاگردانش مقابل تیم سابق خودش بازنده زمین را ترک کنند. بیژن طاهری در گفتگو با خبرورزشی، درباره شرایط مسابقه اول و بازی دوم استقلال در لیگ برتر بیست و یکم و اتفاقات کنار زمین حرف زد:

انتظار پیروزی استقلال مقابل هوادار را داشتید؟

قطعاً باید در این بازی به برد دست پیدا می‌کردیم چون پیروزی در هفته اول خیلی مهم است. شما شک نداشته باشید که تیم ما روز به روز منسجم تر میشود و قطعا کادر فنی، مسائل فنی را بسته به هر بازی به بازیکنان تیم منتقل می کنند. امتیاز هفته اول خیلی مهم بود و خوشحالیم از اینکه توانستیم آن را به دست بیاوریم. این می تواند روحیه تیمی ما را تا حد زیادی بالا ببرد.

با نگاهی به تیم های برنده در هفته اول می توان از حالا چهره مدعیان قهرمانی را دید؟

از الان خیلی زود است که بخواهیم در این باره نظر بدهیم. این قصه سر دراز دارد و حالا حالاها مسابقات باقی است تا کم کم چهره مدعیان مشخص شود ولی با برگزاری هفته اول کاملا مشخص شد که کار برای همه تیم‌ها سخت است و همه تلاش کرده اند تا در این فصل یا به قهرمانی برسند یا دنبال کسب سهمیه آسیایی باشند و یا اینکه بتوانند در لیگ برتر باقی بمانند و سقوط نکنند.

شرایط تیم هوادار به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده را چطور ارزیابی کردید؟

قبل از هر چیز باید از تیم هوادار به ویژه رضا عنایتی تشکر کنم که نظم تیمشان روی نیمکت فوق العاده بود و ما حتی کوچکترین تنشی در حاشیه بازی احساس نکردیم که این البته به مدیریت سرمربیان هر دو تیم برمی‌گردد که خیلی خوب توانسته بودند بازیکنان و دیگر نیمکت نشینان شان را درباره نظم بیرون زمین توجیه کنند.

هوادار چطور تیمی بود؟

این تیم در همین بازی اول مقابل استقلال نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد. با اینکه اولین حضورشان در لیگ برتر بود ولی در همان نیمه اول بازی با ما نشان دادند نمی‌خواهند زنگ تفریحی برای رقبایشان باشند، بلکه دنبال اهداف بزرگتری هستند.

درباره بازی مقابل ذوب آهن چه صحبتی دارید؟

این تیم در هفته اول موفق شد صنعت نفت را در آبادان شکست بدهد که فکر می کنم کار کمی نیست. به هر حال آنها هم در این بازی که در زمین خودشان (اصفهان) برگزار می شود انگیزه های زیادی برای برد دارند اما بازیکنان ما هم می‌دانند که حتی یک امتیاز را هم نباید از دست بدهند. انشالله استقلال در هفته دوم هم بتواند رضایت هوادارانش را جلب کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس