کد خبر 1288775
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
بورس نمایه

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد:درب پارکینگ مدیران بورس به دلیل بدهی هزار میلیارد تومانی به شهرداری به صورت موقت پلمپ شده ولی در ورودی تالار برای مردم باز است.

به گزارش مشرق، در پی برخی اطلاع رسانی‌های اشتباه درباره پلمب ساختمان بورس توسط شهرداری تهران، عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر اظهارداشت: بورس تهران پلمب نشده است. «درب پارکینگ مدیران» بورس به دلیل بدهی هزار میلیارد تومانی به شهرداری تهران به صورت موقت پلمب شده است.

ماجرای پلمپ بورس تهران

رئیس مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران در ادامه خبر داد: درب ورودی تالار عمومی رو به مردم باز است. این عوارض قانونی است و شهرداری درباره حق مردم و اموال بیت المال با کسی تعارف ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 2
    دیگه برای ماست مالی دیر شده.. شهرداری انقلابی هم به سهامدارا ضربشو وارد کرد..بورس فردا با سر میاد پایین..مرسی که هستین آقای زاکانی و رفقا...
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    0 0
    چی فکر کردی اینها برای تخریب امدن نه سازندگی هشت سال دولت منتخب را برای رسیدن به این پست تخریب کردن و حالا انتقام از ملت است اینها منافقند پست و مقام پرست مرگ بر امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس