کد خبر 1288773
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
اصلاح قیمت مرغ در راستای افزایش نرخ مؤلفه‌های تولید است

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: اصلاح قیمت مرغ در راستای افزایش نرخ مؤلفه‌های تولید و برای پایداری تولید گوشت مرغ صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، حبیب الله اسدالله‌نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: بر این اساس قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف‌کننده ۳۱ هزار تومان و برای عمده فروشی‌ها ۲۹ هزار تومان اعلام شد که به این ترتیب قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری نیز حدود ۲۱ هزار تومان خواهد بود.

ببینید:

فیلم/ قیمت هر کیلو مرغ چقدر شد؟

وی تأکید کرد: بعد از افزایش قیمت مؤلفه‌های تولید یکی از مطالبات اصلی مرغداران این بود که قیمت مرغ متناسب با افزایش قیمت مؤلفه‌های تولید اصلاح شود که خوشبختانه وزارت جهاد کشاورزی مبادرت به اصلاح قیمت و اعلام آن کرد.

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: امیدواریم با این اقدام و اصلاح قیمت، استمرار و پایداری تولید تا پایان سال در سایه تغییر نکردن مجدد قیمت مولفه‌ها حفظ شود و آرامش و ثبات به بازار مرغ باز گردد.

اسدالله نژاد افزود: انتظار این است که با قیمت جدید انگیزه تولید برای مرغداران افزایش یابد و هیچ کمبودی در بازار به لحاظ عرضه مرغ نداشته باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    2 0
    رییسی متشکریم.
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      1 0
      از اونا متشکر باش که دلار دو تومنی رو به ۲۸ تومن تبدیل کردند، مخازن طلا و سکه را حراج کردند بین رفقا و پراید ۱۸ میلیونی رو قیمت زدند ۱۵۰ میلیون، آره متشکر باش از بی نظارتی دولت تدبیر که نهاده های دامی رو به جای توزیع بین دامداران، بین دلالان تقسیم کرد، حالا رنج اون بی کفایتی ها مونده برای دولت جدید. تو باشی چکار می کنی با ۴۵۰ هزار میلیارد کسری بودجه، استاد !!!
  • بوسجين IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    تا برنامه براي توزيع و نظارت موثر براي فروش نداشته باشيم
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    همه مواظب هستن که یه وقت تولیدکننده و تاجر و بازاری ضرر نکنه، پس کی از جیب خالی مردم حمایت میکنه؟
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    چی شدمرغ های معتادمگه کیلویی۲۴/۹۰۰نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس