کد خبر 1288685
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
بیست‌ونهمین محموله واکسن کرونا وارد کشور شد

بیست‌ونهمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دُز واکسن، به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش مشرق، بیست‌ونهمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دز واکسن، امروز پنج‌شنبه؛ بیست و نهم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید:

۸۰۰ هزار دز واکسن اسپوتنیک تحویل سفارت ایران در مسکو شد

رئیس جمعیت با تاکید بر اینکه واردات واکسن همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: تلاش‌ها در وزارت بهداشت، وزارت امورخارجه و هلال‌احمر با نظارت معاون اول رئیس جمهور برای واردات واکسن به طور مستمر ادامه دارد و نتیجه این تلاش‌ها ورود ۶ محموله به میزان ۳۶ میلیون دز واکسن کرونا از نوع سینوفارم طی دو هفته توسط جمعیت هلال‌احمر به کشور بوده است.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر در مجموع از اردیبهشت ماه تاکنون، ۸۸ میلیون و ۳۹۰ هزار دز واکسن به کشور وارد کرده است.

دکتر کریم همتی با بیان اینکه به اندازه کافی واکسن سینوفارم وارد شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد گفت: در مهرماه حدود ۴۲ میلیون دز واکسن سینوفارم وارد کردیم و ظرف دو هفته آینده ۳۰ میلیون دز دیگر واکسن سینوفارم وارد خواهیم کرد.

وی در پایان با اعلام اینکه هلال‌احمر بنا به درخواست وزارت بهداشت واردات واکسن را ادامه می‌دهد، اظهار کرد: خوشبختانه تولیدات داخلی رشد خوب و امیدوار کننده‌ای دارد با این حال جمعیت هلال‌احمر آمادگی دارد براساس درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به میزانی که نیاز کشور باشد واکسن وارد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس