image.png

گروه مالی گردشگری در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، "نشان عالی مسئولیت اجتماعی 6 ستاره " را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، نخستین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» با حضور برندهای سازمانی و تجاری کشور در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

هدف از برگزاری این رویداد "کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آنها" عنوان شده و ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشدیافته» و «پیشرو»انجام شده است.

گروه مالی گردشگری به عنوان یک بخش خصوصی توانمند، در بخش مسئولیت‌های اجتماعی عملکرد درخشانی داشته که از جمله آنها می‌توان به نهضت مدرسه‌سازی در مناطق محروم، تاسیس بنیاد نیکوکاری یاس با هدف حمایت از اقشار نیازمند، ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه برای جوانان بومی مناطق کمتربرخوردار، کمک به مراکز درمانی و خرید تجهیزات بیمارستانی در دوران شیوع کرونا و ... اشاره کرد.

"مسئولیت اجتماعی" مطابق تعریف جشنواره مذکور، یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول، به عملکردی فراسازمانی می‌اندیشد و کمک می‌کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسئولیت اجتماعی حرکت کند.

"فلیپ بورمانس" رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی در پیامی به این جشنواره به اهمیت مسئولیت اجتماعی برای سازمان های پیشرو اشاره  و ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره بتواند در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی، یاری رسان باشد.

پرفسور "وی آن ویزر" رئیس سازمان بین‌المللی مسئولیت اجتماعی و رئیس انجمن بین‌المللی مسئولیت اجتماعی صنفی نیز در سخنرانی ویدئویی، پرداختن به مسئولیت اجتماعی را در یک برنامه بلندمدت برای سازمان‌ها ، ضروری دانست و گفت : روابط عمومی باید به سازمان کمک کند تا بتواند نقش خود را در مسئولیت اجتماعی، به صورت هدفمند و سودمند ایفا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس