معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای زوجین روستایی و عشایری دهه شصتی که از امروز تا پایان سال ۱۴۰۰ ازدواج‌ کنند، ۱۰۰ میلیون تومان وام علاوه بر وام ازدواج در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، انسیه خزعلی،‌ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در آیین گرامی داشت روز جهانی زنان روستایی و پنجمین همایش ملی نقش‌آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار که با حضور سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از زنان روستایی و عشایری کشور برگزار شد، از کاهش نرخ بیکاری در میان زنان روستایی خبر داد.

خزعلی با اشاره به ارتقای آمار نرخ باسوادی در میان زنان روستایی و عشایر، تصریح کرد: این آمار به ۸۰ درصد نزدیک شده و همچنین نرخ بیکاری در روستاها نسبت به شهرها بسیار بهتر است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از موضوع رسیدگی به بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیل در عشایر و روستاییان را به عنوان اهم برنامه‌ها در این معاونت یاد کرده و بر لزوم پیگیری این مسئله تأکید کرد.

وی تصریح کرد: به این منظور خوابگاه های شبانه‌روزی، راهکار روستا مرکزی و آموزش مجازی از اقداماتی است که انجام شده و امکاناتی مانند تبلت در اختیار دانش‌آموزان عشایری قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    1 0
    به بچه های دهه شصتی باید وام ازدواج بدید دیگه
  • علی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    س من وخانومم ده شییتی هستیم سال 83ازدواج کردیم وام نگرفتم الان میتونم اقدام کنم بگیرم یا نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس