انسیه خزعلی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، زهرا نعمتی را الگوی مناسبی برای دختران ایرانی معرفی کرد.

به گزارش مشرق، انسیه خزعلی، در مراسم تجلیل از کمانداران المپیکی و پارالمپیکی گفت: دوست ندارم از عبارت معلول برای این عزیزان ورزشکار استفاده کنم. این افراد صاحب امتیاز ویژه در جسم و جان و روح هستند. ‌ کثرت و تنوع در خلقت و شرایط و موقعیت‌ها امتیاز است و اگر شناخته و به موقع استفاده شود، موجب بالندگی خواهد بود.

وی افزود: این افراد، انسان‌هایی با توانمندی‌های متفاوت هستند و باید این توانمندی‌ها را پاس داشت؛ چرا که بسیاری از ناباوری‌ها را به باور تبدیل می‌کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: کسی که دارای این ممیزی و مزیت نسبی است، اگر به موقع از آن استفاده کند، مانند زهرا نعمتی الگو و الهام‌بخش خواهد بود و به همه انرژی مثبت می‌دهد و به دیگران می‌گوید «ببینید با نداشتن برخی قدرت‌ها و با به کارگیری و قدرت بخشیدن به سایر توانمندی‌ها درخشیدیم». این جدیت‌ برای همه کسانی که معلولیت دارند و ندارند، یک درس بزرگ است.  

خزعلی عنوان کرد: امیدواریم دختران ما از زهرا نعمتی الگو بگیرند و او نیز قله‌های بزرگی را فتح کند و بدرخشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 1
    طلاق حتما
  • وطن پرست DE ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 1
    یعنی این همه زن متعهد دانشمند الگو نیستن ولی ورزشکار و بازیگر الگو هستند!!! خب با این اوصاف فرارنخبگان گزافه هست. باید بگید اخراج نخبگان. مشرق تا کی می خوای درمقابل انحرافات معاونت زنان سکوت کنی؟ درمقابل مشایی هم همین قدر دیر تکون خوردی.
  • کیایی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    احسنت به جناب وطن پرست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس