مصوبات جلسه دوشنبه شب هیئت مدیره استقلال/ از پرداخت بخش اول قرارداد بازیکنان تا ارائه چارت جدید باشگاه

در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال مصوب شد که بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال این هفته پرداخت شود.

به گزارش مشرق و به نقل از باشگاه استقلال، جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب (دوشنبه) با حضور تمامی اعضا در ساختمان این باشگاه برگزار شد.

خلاصه‌ای از مسائل مطرح شده و مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

* جهت یکپارچگی اطلاع‌رسانی از سوی مدیران باشگاه استقلال از این پس قرار شد تا اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال از طریق رسانه‌های رسمی این باشگاه با هواداران ارتباط داشته باشند.

* در این جلسه پیشنهاداتی در حوزه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی در باشگاه استقلال از سوی آقایان عبداللهی و افضلی ارائه شد.

* مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در این جلسه گزارشی را درباره فسخ قرارداد با های‌وب و همچنین گزارشی از کارگزار جدید باشگاه استقلال ارائه کرد.

* در این جلسه مقرر شد تا بخش اول از قرارداد بازیکنان استقلال در این هفته پرداخت شود.

* مصطفی آجورلو در این جلسه چارت جدید باشگاه استقلال را ارائه کرد و اعضا در این خصوص با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

* پیشنهاداتی از سوی مهدی افضلی به‌عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال جهت هوشمندسازی سیستم اداری باشگاه استقلال در این جلسه ارائه شد.

* مصطفی آجورلو در این جلسه در مورد دیدارش با مدیران ادوار گذشته باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه و عنوان کرد که این جلسات قرار است به صورت چرخشی و در آینده مجدداً برگزار شود.

* از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه موضوع کارکنان اداری و مالی باشگاه استقلال بود که اعضا در این مورد با یکدیگر تبادل‌نظر کردند.

* تعامل با پیشکسوتان باشگاه استقلال از مهمترین مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و بر همین اساس مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای را با پیشکسوتان این باشگاه برگزار خواهد کرد.

* مدیرعامل استقلال در این جلسه گزارشی از انتخاب ورزشگاه آرارات تهران جهت برگزاری تمرینات تیم فوتبال استقلال ارائه کرد و از مسئولان این باشگاه تقدیر و تشکر کرد.

* محمد مومنی در بخشی از این جلسه پیشنهاداتی جهت درآمدزایی باشگاه استقلال را به اعضا ارائه کرد.

* پرویز مظلومی در این جلسه در خصوص تیم بزرگسالان استقلال صحبت کرد و از لزوم تهیه امکانات و پشتیبانی جدی برای تیم بزرگسالان سخن گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس