شاخ های اینستاگرام خودشان را در «مرا ببین» ببینند+ تصاویر - کراپ‌شده

مستند «مرا ببین» با موضوع چالش‌های فعالیت در اینستاگرام و دغدغه دیده شدن جوانان آماده نمایش شد.

به گزارش مشرق، حمید یادروج تهیه‌کننده مستند «مرا ببین» درباره این مستند گفت: «مرا ببین» با نگاهی جامع به فعالیت‌ افراد مختلف در اینستاگرام و فضای مجازی، نقاط مثبت و منفی این موضوع را بررسی می‌کند.

شاخ‌های اینستاگرام خودشان را در «مرا ببین» ببینند +عکس

وی افزود: در این مستند ۴۶ دقیقه‌ای به سراغ یکی از چهره‌های اینستاگرامی رفتیم که سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کند و با بسیاری از چهره‌های اینستاگرامی نیز در ارتباط است. او تلاش می‌کند تا در این فضا دیده شود. در کنار این فرد جوانی مشاهده می‌شود که در فضای حرفه‌ای تئاتر قدم برداشته و می‌خواهد دیده شود اما...

شاخ‌های اینستاگرام خودشان را در «مرا ببین» ببینند +عکس

یادروج ادامه داد: در مستند «مرا ببین» سعی کردیم نگاه صفر و صدی نداشته باشیم و علی‌رغم نمایش حاشیه‌ها و نقاط منفی، واقعیت‌ها و تلاش‌های مثبت افراد برای دیده شدن را هم به نمایش بگذاریم.

شاخ‌های اینستاگرام خودشان را در «مرا ببین» ببینند +عکس

این تهیه‌کننده مستند اضافه کرد: تصویربرداری این مستند در بهار و تابستان امسال انجام شد و به تازگی تدوین و صداگذاری این اثر نیز به پایان رسیده و آماده نمایش شده است.

مستند «مرا ببین» به تهیه‌کنندگی حمید یادروج در ۴۶ دقیقه در استودیو سینمایی هیرمان پیکچرز تهیه شده است.

شاخ‌های اینستاگرام خودشان را در «مرا ببین» ببینند +عکس

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده و مجری طرح: حمید یادروج، کارگردان: محمد نصیری، تصویربرداران: محمد نصیری، امیر عباسی، شهاب رحیمی، تدوین: وحید یادروج، روابط عمومی: سامان سلیمی، صدابردار: مجید محبی، مدیر تولید: سید حمیدرضا هاشمی، هماهنگی: محسن سلیمی، جانشین تهیه: مهرداد سالاری، پشتیبانی فنی: استودیو فردوس.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس