کد خبر 1287610
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ویرگول مدیا نوشت: بهترین و آسان ترین راه قاچاق مواد مخدر از آسیا به اروپا، از راه ایران می گذرد.

پذیرش این کار از طریق ایران می تواند درآمد مالی بالایی برای کشور داشته باشد.

اما ایران براساس کرامت انسانی و اخلاق مدنی نه تنها اجازه انتقال مواد  مخدر به اروپا از خاک خودش را نمی دهد، بلکه با قاچاقچیان بسیاری مبارزه می کند. به گونه ای که اگر ایران با مواد مخدر مبارزه نکند، تمام اروپا از مواد مخدر پر می شود.

با این حال آذربایجان و دولت الهام علی اف به گواه دولت آمریکا یکی از اصلی ترین قاچاقچیان سازمان یافته در حوزه قفقاز می باشد.

اما الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان در موضع گیری غلط، ایران را مسئول قاچاق مواد مخدر به اروپا دانسته است. این اظهارات غلط پاسخ درخوری را می طلبد.

 این اظهارات غلط پاسخ درخوری را می‌طلبد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 37
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    30 55
    اینکه امروز علی اف برای ما شاخ شده ناشی از شجاعت او نیست بلکه دلیلش سیاستها غلط جمهوری اسلامی ست که باعث افزایش درگیریها در منطقه و تنشهای دامنه دار با دنیای غرب و اتکای به چین و روسیه ست که پشت ایران را خالی کرده ست
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      26 9
      علی اف توهم زده
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      27 6
      سیاست غلط ایران بود که اجازه نداده کشورهای منطقه تجزیه شوند؟ برو کوچولو افکارت دست خودت باشد نه رسانه های دشمن خودت
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      9 3
      علی اف هیچ غلطی نمیتونه بکنه فقط زر مفت میزنه تا عقده هاش خالی بشه خخخخخخخخخخخخخخخخ تو هم زیادی داری زر میزنی بچه خخخخخخخخخخخخخ برو تکالیف درسیت رو توی شبکه شاد انجام بده خخخخخخخخخخخ
    • تک سوار DE ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      8 2
      بهتره بگید سیاست های غلط ظریف. ایشونه که حدود ۳۰ سال سیاست های خارجی کشور رو اعمال م یکنه. بصورت مستقیم و غیر مستقیم.
    • سروش IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      8 0
      اگر پشت ما به شرق و غرب باشه از همیشه آسیب پذیرتر خواهیم بود ما پشتمون به خدا گرمه نه شرق و غربی که جز تجارت در فساد و فساد عظیم در تجارت چیزی ندارند و با یک طشر الهی به قهقرا خواهند رفت.
    • iran IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      6 0
      سیاست جمهوری اسلامی ایران اشتباه نبود، باید گفت آقایان تصور می‌کردند رژیم اسرائیل فقط در جغرافیای فلسطین اشغالی واقع شده ! در صورتیکه بعد از جنگ جهانی دوم و پیروزی یهود بین المللی و متفقین یاران و متحدین یهود در جنگ با هیتلر متاسفانه بعد از شکست هیتلر یهودیان افراطی صهیونیست ها تمام دنیا و ارکان مهم جهانی رو تحت کنترل و سیطره خود در آرودند در واقع جهان را به گروگان خویش گرفتند.! امارات متحده عربی و عربستان و بحرین یعنی اسرائیل ، اقلیم کردی عراق و آذربایجان باکو و ترکیه یعنی اسرائیل.. همه کشورهای منطقه سر سپرده خادم و برده یهود و اسرائیل همراه و همگام با یهود و اسرائیل هستند ....
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    45 7
    این الهام خانوم غلط اضافی کرده بعد از گرفتن قره باغ هار شده باید پوزه اش رو به خاک مالید و باکو رو ازش پس گرفت تا بفهمه یه من ماست چقدر کره داره
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      1 2
      آذربایجان که هم مرز افغانستان نیست.این مواد چجوری می رسه اونجا.اونابد خیلی بد
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    42 8
    باید آذربایجان رو آزاد کرد به وطن اصلی الحاق کرد تا باکو را پس نگیریم آروم نمیگگیریم
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    28 8
    دولت باید به فوریت باکو را تسلیم کرده و الهام قاچاقچی رو از اونجا اخراج کنه کل قفقاز واس ماس نصف دریای خزر هم واس ماس اگه شوروی رفته ایران که هست
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    24 8
    الهام علی اف مست کرده غلط اضافی کرده باکو رو پس میگیریم. نخجوان رو هم میبینیم
  • حجت FR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    14 3
    من جای رییس جمهور بودم ترانزیتو آزاد و فروش داخل کشورو ممنوع با شدیدترین مجازات میگذاشتم
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      5 0
      ایران باید همین سیاست رو پیش بگیره اجازه بدهد ترانزیت مواد از ایران عبور کنه به سمت کشورهای غربی که همواره در طول تاریخ دشمن ایران و ایرانیان بوده و همچنان هستند چرا ما باید بخاطر امنیت و سلامت جوامع غربی شهید بدهیم ؟
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    18 5
    سخنان توهمی یک ماه اخیر نشون میده که علی اف از اصلی ترین مصرف کننده ها هم هست
    • رضا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      7 1
      عالی مُردم از خنده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    12 6
    آره برادران قاچاقچی کرامت انسانی دارن
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      12 2
      کم شهید دادیم نیرو انتظامی دقیق نمیدونم چرا اینقدر خرید شما بخدا وندی خدا قسم یکی از مدیران اون زمان سال ۷۰ بود اگه اشتباه نکنم مماشات کرد با یک قاچاقچی در ماهان کرمان ولی روحت شاد حاج قاسم فرستادش به جهنم بخاطر همینه عشق ملته.
    • آزاده IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      3 2
      ببند اون دهن کثیف رو!
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    13 6
    ای الهام شیطان‌‌اف این تو بودی که زنان و بچه های کشور آذربایجان را با تروریست های سوریه هم خانه کرده ای. تروریست هایی که به کنیزی گرفتن زنان شیعی را حلال میدانند. غیرت ترک های جهان کجا رفته؟
  • نیما HK ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    14 4
    الهام جون بشین سرجات ننه اینقدر حرف گنده تر از دهنت نزن
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    15 2
    این هم نتیجه لبخند ظریفه!
  • كورش IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    10 5
    اينكه جمهوري باكو انقدر پررو شده به خاطر بيعملي ما در جنگ آرتساخ است بايد بازگشت اران و شروان به مام ميهن به يك مطالبه ملي تبديل شود و رسانه ها بصورت جدي بدان بپردازند. پشتيباني از ايراني زبانان جمهوري باكو همچون تالشها و تاتها مي تواند پانتركيسم را به آساني به زانو درآورد.
  • کارمند ساده IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    8 2
    این بچه دیکتاتور باید منتظر دست انتقام ؛ بعد از آزمایش های سه گانه خود و دختر و کشورش را به ما بدهد....
  • رضا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    7 4
    الهام علیف وقتی در ترکیه بود به قمار و عیاشی روزگار می گذارند. وی در یکی از قمارها همسرش مهربان خانم را به بزرگترین قمارخانه دار ترکیه باخت. حیدر علیف پدر الهام وقتی دید اوضاع خراب شده و پسرش رسوایی ببار آورده طی مذاکره محرمانه با سلیمان دمیرل نخست وزیر ترکیه و اعطای پول کلان به مقانات امنیتی ترکیه نقشه ترور برنده همسر الهام علیف را طراحی نموده و اورا کشته و پرونده رسوایی الهام علیف را پاک کردند.
  • مقدس IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    2 1
    بطور کلی مامورین گمرک ترکمنستان و باکو و شهر های تابعه یکی از شگرد هایشان همین هست که اگر کامیونی رشوه ندهد و یا قسمتی از بار را به این شغال ها ندهد بلافاصله طرح توطئه کثیف حمل مواد را به آنها میزنند در خود شهر باکو هم وضع به همین منوال هست برای بالا کشیدن کارخانه و ثروت و املاک برخی ایرانیان و اتباع اروپائی و علی الخصوص توریست‌های ایرانی پلیس با همدستی حکومت باکو از این شیوه کثیف به وفور استفاده می‌کنند در باکو چیزی به نام قانون و حکومت وجود ندارد ، در تمام کلوپ های شبانه باکو هروئین و کوکائین و مواد مخدر صنعنتی و سایر قرص های روانگردان ارزان تر از افغانستان یافت میگردد که تماما هم منوپل در اختیار شخص الهام علیف قرار دارد بیشتر افراد پلیس باکو خودشان فروشنده مواد مخدر هستند ، سه سال قبل مستند فرانسوی دراین خصوص بعد از توطئه قتل مشکوک فجیح ( تزریق و خوراندن اجباری موادمخدر ) یک تبعه و تاجر فرانسوی و پسر ایشان در باکو به وضوح و مستندا به نمایش درآمد . طبق گفته مستند ساز فرانسوی خود علیف و همسرش در این توطئه قتل نقش غیر مستقیم داشته اند در قسمتی از این مستند به یک مرکز آموزشی تحت مدیریت مهربان آوا همسر الهام علیف هم اشاره شده که با نظارت پلیس باکو در زمینه جذب و آموزش و بکارگیری دختران ۱۴ تا ۱۸ سال باکو و شهرهای اطراف برای تن فروشی و رد و بدل کردن مواد مخدر و شناسائی و شکار تجار و قتل توریست‌ها ثروتمند با هماهنگی نیروهای امنیتی مهربان آوا و پلیس باکو به کار گیری میگردند . .
  • آذری iran IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    2 1
    این احمق نادان دلش به رجب طورکیه و رژیم اسرائیل خوش که اینطور دچار سوتفاهم و جفنگ گویی شده ! ایران باید این مردک متوهم رو ادب کند ، یاشاسین ایران زنده باد ایران عزیز
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    4 1
    ایران اصلا مخصوص فارس ها نیست. فارسها فقط یکی از ۱۲ قوم مهم ایرانی هستند و حتی خود کورش یک رگ فارسی دارد و یک رگ ماد(آذربایجانی). آری مردم آذربایجان یکی از اقوام مهم ایرانی هستند که مقام محافظان (آتش اهورایی) را نیز به عهده داشته اند. (آذربایجان = آذرپایگاه = پایگاه آتش)
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      1 0
      فارسی زبان ملی زبان اتحاد زبان ارتباطی و پیوند دهنده اقوام ایرانی از جای جای ایران بزرگ با یکدیگر میباشد .. به همین خاطر دشمنان ایران زبان فارسی را هدف دشمنی و کینه خویش قرار دادند..
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      1 0
      مادها و پارسها از نظر فرهنگی و زبانی کاملا همسان و تنها تفاوت احتمالا از نظر دینی است.آنها در واقع دو جمعیت آریایی شبیه به هم بودند که دولتهایی را در دو کناره پادشاهی ایلامی با مرکز شهر شوش تشکیل داده بودند،مادها بیشتر فشار آشور را احساس میکردند چرا که نسبت به پارس ها از مرکز قدرت ایلامیان دورتر قرار داشتند قبیله های ماد و کیمری و سکا و پارس هویتی آریایی داشتند،کهن ترین نسخه ثبت شده از زبانهای هند وَ اروپایی در سنگ نبشته ها و اسناد یافت شده از این نواحی یافت شده که نشان میدهد قبیله های آریایی و تمدنهای کهن میان رودان مانند بابل در مدار ایلامیان با هم متحد میشدند در برابر هجوم نیروهای خونخوار و غارتگری مانند آشوریان ایستادگی میکردند.سالنامه نبونید اسناد بابلی همزمان با کورش.در واقع آذرپادگان هیچگونه ارتباطی با اغوزها ندارد،خاستگاه اغوزها آسیای شرقی و زبان آنها هیچ قرابتی با زبانهای هند وَ اروپایی ندارد و در دسته زبانهای آلتایی است،در هیچ کتیبه سنگ نبشته الواح و اسناد و تواریخ کهن ایلامی بابلی سومری ماد و پارس و یونانی و رومی و چینی و مصری و اوستا و گاهان زرتشت،هیچ اثری از اغوزهای ترک زبان در این نواحی نیست چون ریشه و خاستگاه آنها اینجا نیست و در سده های بسیار بعدتر از پیشا هخامنشی و هخامنشی(کورش) و پسا هخامنشی(اشکانیان ساسانیان و ...)ترکان ابتدا از شمال شرق به ایران رسیدند،بعدها با ورود سلجوقیان و مغولها که بیشتر سربازان آنها ترک زبان و اغوزها و قزلباشان و..زبان آذربایجان ترکی شد،در دوران باستان هیچ قبیله ترکان در این نواحی آذرپادگان نبودند.تیره های ایرانی و به وضوح آثار برجای مانده از آنان کاملا در حوزه تمدن ایران زمین قابل استناد است.زبان مادی از نظر واج بندی به زبان اَوِستایی شبیه است،مادی سکایی و اوستایی شاخه شمالی زبانهای ایرانی از گروه زبانهای هند وَ اروپایی است.
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    2 2
    کی گفته ایران استاندار زن نداره؟
  • م US ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    5 1
    نه این اظهارات حقمون بود که کف دستمون گذاشتن ، حالا مونده وقتی تاریخ آموزش داده نمی شه مجبور به تکرارش خواهیم بود واقعه سوزاندن مردم تبریز به جرم خلق باطل (تشیع) توسط عثمانی توسط انتحاری های داعش و النصره تکرار خواهد شد
  • رحمت عیدی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    0 0
    جواب در خور همان حذف داش الهام از کریدور تجاری جنوب شمال به اروپاست حالا اگه سر ریز هم خواست که اونوقت کلا واس ماست
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    0 0
    عاقلان دانند !!
  • م ز IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    1 0
    یکی جواب این الهام خانم رو بده. خوبیت نداره. سردار قاآنی کجایی برادر. این استان جدا افتاده رو سروسامان بده.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    1 0
    یاد حکایت پدری افتادم که به بچه اش میگفت کلاغ ها برام خبر اوردن سیگار می کشی پسر گفت سیگار رو بیخیال بابا ، تو چی مصرف می کنی که کلاغها باهات حرف میزنن؟ حالا حکایت الهام خان خ که انگار اینبار اسرائیل جنس خوب بهش نداده
  • ایران SE ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 0
    ایران باید راه عبور قاچاق را باز بگذارد و سپر بلای اروپا نشود و این همه در را مبارزه با قاچاق شهید ندهد و جوانای قاچاق چی را حبس و اعدام نکند چون هدف قاچاق اروپا است و تولید کننده هم افغانستان است ‌ و تولید کننده پول خود را کامل از قاچاقچی ها می گیرند ولی این ایرانی ها هستن که هزینه این بلای شوم را می دهتد . یا اینکه اروپای تنبل پول و تجهیزات و نیرو به خط مقدم مبارزه با قاچاق که همین ایران مظلوم ماست بفرستد و در مبارزه با قاچاق سهیم دولت ج .ا.ا شود . ما نباید برای اروپا خوش خدمتی کنیم باید فروش در داخل کشور را بشدت ممنوع و برخورد کنیم اما راه ترانزیت را باز بگذاریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس