کد خبر 1287407
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زوج جوانی که از خانه‌های لاکچری سرقت می کردند خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: طرح کاشف ۴ حوزه فرماندهی شهرستان ری پس از یک ماه رصد اطلاعاتی با محوریت سرقت منزل به اتمام رسید و در این طرح ۱۲۱ نفر از سارقان منازل دستگیر شدند.

وی با بیان انهدام ۸ باند سازمان یافته که در پوشش و عناوین مختلف اقدام به ارتکاب سرقت می‌شدند، گفت: اقلام مسروقه قابل توجهی از سارقان کشف شد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: تعداد زیادی از سارقان در اقصی نقاط کشور متواری و دارای محکومیت طویل المدت بودند و یکی از سارقان دستگیر شده دارای سابقه ۲۵ فقره سرقت است که دستگیری این افراد نقش بی بدیلی در کاهش وقوع سرقت منازل در شهرستان ری را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به دستگیری زوج سارق منازل در محدوده شهرستان ری، گفت: این افراد با شناسایی خانه‌های لوکس و لاکچری شهرستان ری زمانیکه مالک در منازل حضور نداشتند با یک دستگاه کامیون به خانه‌ها ماجعه می‌کردند و در فرصتی مناسب اقدام به تخلیه اموال موجود در منازل می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: افراد به نحوی عمل می‌کردند که همسایگان هم تصور می‌کردند که این افراد در حال انجام اسباب کشی هستند.

وی از دستگیری سارق سابقه داری که دارای ۱۲ سال محکومیت حبس تعزیری دارد خبر داد و گفت: متهم دارای ۲۵ فقره سوابق متعدد کیفری دارد ودر یکی از استان‌های غربی کشور متواری بوده است.

سرهنگ جلیلیان اظهار کرد: پس از رصدهای اطلاعاتی همکارانم، متهم در غرب کشور دستگیر و به شهرستان ری منتقل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس