سید حسن نصرالله دوشنبه درباره تحولات لبنان سخنرانی‌ می‌کند

سید حسن نصرالله دبیرکل این حزب دوشنبه شب این هفته درباره تحولات اخیر سخنرانی می‌کند.

به گزارش مشرق، «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان  دوشنبه شب این هفته ساعت ۸:۳۰ به وقت بیروت درباره تحولات اخیر در این کشور سخنرانی خواهد کرد.

وب‌سایت خبری العهد لبنان امروز شنبه به نقل از مرکز اطلاع رسانی حزب‌الله این خبر را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

حادثه بیروت توسط حزب جعجع و با تحریک آمریکا صورت گرفت

شهر بیروت لبنان چهارشنبه گذشته شاهد درگیری مسلحانه در منطقه «الطیونه» بود. درگیری‌ها بعد از آن آغاز شد که شماری از عناصر وابسته به حزب القوات اللبنانیه به ریاست سمیر جعجع به سمت راهپیمایی مسالمت آمیز  حزب الله و جنبش امل در اعتراض به اظهارات قاضی پرونده انفجار بیروت تیراندازی کردند.

در این تیراندازی که به وسیله تک‌تیراندازان از ساختمان‌های مجاور محل تجمع صورت گرفته بود، هفت نفر کشته شده و ده‌ها تن زخمی شده‌اند.

۱۹  تن در ارتباط با حوادث بیروت بازداشت شدند

خبرگزاری رسمی لبنان امروز خبر داد که تحقیقات اولیه دستگاه‌های امنیتی این کشور درباره حوادث روز پنج‌شنبه که زیر نظر نماینده دولت در دادگاه نظامی جریان دارد، تاکنون به بازداشت ۱۹ تن که دست داشتنشان در درگیری‌های مسلحانه اثبات شده، انجامیده است.

براساس این گزارش، دستگاه حفاظت اطلاعات ارتش لبنان با همکاری دستگاه‌های امنیتی دیگر برای گردآوری اطلاعات درباره عاملان این حادثه اقدام کرده و از همه دوربین‌های مداربسته خیابان‌های اطراف برای شناسایی همه افراد مسلح از طرفین درگیری استفاده کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 2
    فقط اون RPG7 هه، اون جوگیری و وحشیگری، لامسب شاید عمه نداشتت! بین تظاهر کننده ها باشه، حداقل با چوب و چماغ برید به استقبالشون نه دیگه RPG بیشرف، خوب شد سریع زدنش وگرنه ...
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      1 0
      و گرنه چی ؟ و گرنه اسرائیلی هایی مثل تو رو میزد مگه نه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس