محدودیت های کرونایی فرانسه تا سال آینده میلادی تمدید خواهد شد

دولت فرانسه از تمدید محدودیت ها و زمان لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در این کشور تا پایان ۳۱ جولای سال آینده میلادی خبر داد.  

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، دولت فرانسه از تمدید محدودیت ها و زمان لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در این کشور تا پایان ۳۱ جولای سال آینده میلادی خبر داد.

بر اساس این گزارش، «گابریل آتال» سخنگوی کاخ الیزه با اعلام این خبر گفت که منظور از تمدید شرایط اضطراری ناشی از کرونا، توانایی دولت برای حفظ امکان تمدید یا گسترش محدودیت های کرونایی مانند لزوم در دست داشتن کارت واکسن از سوی شهروندان برای حضور در اماکن عمومی است.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبه پارلمان فرانسه، زمان محدودیت های فعلی کرونایی در فرانسه، ۱۵ نوامبر یعنی یک ماه دیگر به پایان خواهد رسید.

آتال در خصوص چرایی این تصمیم دولت فرانسه گفت: خطری غیر قابل اغماض در خصوص احتمال بازگشت مجدد اپیدمی وجود دارد. ما باید تا تابستان سال آینده مراقب باشیم.

لازم به ذکر است با وجود فروکش کردن شرایط وخیم کرونا در بسیاری از بخش های اروپا، این بیماری همچنان روزانه در کشورهای مختلف قاره سبز و بسیاری دیگر از نقاط جهان قربانی های قابل توجهی می گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس