فرانسه لغو محدودیت‌های کرونایی را به تاخیر انداخت

فرانسه به دلیل نگرانی‌های مربوط به شیوع موج چهارم ویروس کرونا تصمیم گرفت تا لغو برخی محدودیت‌های کرونایی را به تعویق بیندازد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، فرانسه روز چهارشنبه تصمیم گرفت تا لغو محدودیت‌های کرونایی در یک منطقه واقع در جنوب غرب این کشور را به تاخیر بیندازد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان بهداشت و درمان نسبت به شیوع موج چهارم ویروس کرونا با پیدایش گونه دلتا هشدار داده‌اند.

کارشناسان بهداشتی بر این باورند که گونه دلتای ویروس کرونا نسبت به گونه‌های قبلی این ویروس قابلیت و قدرت شیوع بیشتری دارد و گسترش سریع گونه دلتای ویروس کرونا موجب شده تا برخی کشورهای جهان بار دیگر محدودیت های سفر را اعمال کنند.

گابریل آتال سخنگوی دولت فرانسه گفت: شیوع سریع گونه دلتای ویروس کرونا در منطقه لاندس واقع در جنوب غرب فرانسه به این معناست که دولت پاریس لغو محدودیت‌های کرونایی در این منطقه را به تعویق خواهد انداخت.

اولیویر وران وزیر بهداشت فرانسه نیز پیش از این گفته است که گونه دلتا اکنون بیش از 20 درصد موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور را تشکیل داده است.

مقام‌های بهداشتی فرانسه از ابتلای 2457 نفر دیگر به ویروس کرونا در روز چهارشنبه خبر داده‌اند. این بالاترین میزان ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه در 11 روز اخیر به شمار می‌رود.

تاکنون بیش از 111 هزار نفر در فرانسه جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند که این رقم نهمین آمار بالا در بین کشورهای جهان به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس