اسکات

گمانه زنی ها در مورد دنباله حماسه تاریخی گلادیاتور(۲۰۰۰) در حال افزایش است و ریدلی اعتراف می‌کند که اگر او ادامه این فیلم پرفروش را نسازد احمقانه خواهد بود.

به گزارش مشرق،سر ریدلی اسکات می گوید که احمق خواهد بود اگر ادامه گلادیاتور را نسازد.گمانه زنی ها در مورد دنباله حماسه تاریخی گلادیاتور(۲۰۰۰) در حال افزایش است و ریدلی اعتراف می‌کند که اگر او ادامه این فیلم پرفروش را نسازد احمقانه خواهد بود.او در برنامه‌ای در رادیو بی بی سی گفت: «چگونه می توانم این فیلم را نسازم؟.»

اسکات: اگر «گلادیاتور۲» را کارگردانی نکنم، احمقانه خواهد بود

«گلادیاتور» سال ۲۰۰۰ با بازی راسل کرو در نقش مکسیموس دسیموس مردیوس، نقشی که برای کرو اسکار به همراه داشت ,تولید شد او اما در این قسمت نباید حضور داشته باشد چون در قسمت اول کشته شده است.ریدلی اسکات پیشتر گفته بود که می‌خواهد پس از فیلمبرداری «توشه» با موضوع زندگی ناپلئون بناپارت (واکین فینیکس) و جودی کومر، ادامه گلادیاتور را بسازد.

اسکات گفت:« من این قسمت را نوشته ام. بنابراین وقتی که داستان ناپلئون را ساختم، گلادیاتور۲ آماده فیلمبرداری خواهد بود.»پیشتر ریدلی اسکات فیلم‌های قبلی خود مانند بیگانه، تلما و لوئیز و گلادیاتور را به عنوان اوج‌های کارنامه خود توصیف کرده بود.

منبع: دنیای تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    در کنار نولان و اسپیلبرگ و رودریگز و کامرون عضو بهترین کارگردان های دنیاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس