کد خبر 1284659
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
دستگیری سارقان خودرو با ده فقره سرقت

پرونده مرد ایرانی که پس از قتل فرزندش در ایالت کالیفرنیا امریکا به زندگی‌اش پایان داده بود با شکایت همسرش در دادسرای امور جنایی تهران به جریان افتاد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل یکی از وکلای دادگستری به دادسرای امور جنایی تهران آمد و از طرف موکلش که زن جوانی است شکایتی را مطرح کرد.

وی گفت: موکلم شوهر پولداری داشت که همراه پسر ۲۱‌ساله‌اش در یکی از شهرهای ایالت کالیفرنیا امریکا زندگی می‌کرد. اما موکلم به دلیلی به ایران آمده بود و در شهر کرمان زندگی می‌کند.

او همیشه با پسرش که از بیماری رنج می‌برد در تماس بود که اسفندسال قبل متوجه می‌شود شوهر و پسرش به طرز مشکوکی در خانه‌شان فوت کرده‌اند. در تحقیقاتی که از پلیس آنجا انجام دادیم مشخص شد همسایه شوهرش در اسفندماه متوجه بوی بدی از داخل خانه آن‌ها می‌شوند و وقتی کسی در خانه را باز نمی‌کند موضوع را به مأموران پلیس خبر می‌دهند.

مأموران پلیس آن شهر وقتی وارد خانه می‌شوند با جسد شوهر ۴۹ ساله‌اش روبه‌رو می‌شوند که اقدام به خودکشی کرده‌بود. همچنین مأموران داخل اتاق خواب با جسد پسر ۲۱ ساله‌اش روبه‌رو می‌شوند که نایلون بزرگی روی سرش کشیده شده بود و دور آن را هم چسب پهن زده شده بود که نشان می‌داد بر اثر خفگی جان خود را از دست داده است. از طرف دیگر پزشکی قانونی هم اعلام کرده بود که به پسر ۲۱‌ساله موکلم قبل از خفگی سم خورانده شده است که در تحقیقات پلیسی مشخص شد شوهر موکلم به خاطر اینکه پسرش بیماری لاعلاجی داشته و همیشه درد ورنج می‌کشیده است، تصمیم می‌گیرد جان پسرش را بگیرد و به همین دلیل ابتدا او را با سم مسموم می‌کند و بعد هم نایلونی روی سر پسرش می‌کشد تا خفه شود. پس از این حادثه موکلم جسد پسرش را به ایران برگرداند و در شهر کرمان دفن کرد و الان هم برای پیگیری پرونده قتل پسرش به امریکا رفته است.

او به من وکالت داد تا به دادسرای امور جنایی تهران بیایم و از شوهرش به اتهام قتل فرزندش شکایت کنم. با شکایت زن جوان، قاضی حبیب الله صادقی بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران به مأموران پلیس دستور داد تا از طریق وزارت خارجه و پلیس اینترپل مدارک پزشکی پدر و پسر فوت شده همراه با نظریه پزشکی قانونی شهر محل حادثه و پرونده جنایی آن‌ها را از مقامات قضایی و پلیس امریکا تحویل بگیرند و برای بررسی به دادسرای امور جنایی تحویل دهند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    احتمالا میخواهند تکلیف مال و اموال شوهر پولدار رو مشخص کنند.
  • US ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    بعدش چی؟ طبق قانون ایران پدر صاحب خون فرزند. حتی اگه خودکشی نکرده بود دادگاه ایران میخواست چکار کنه؟
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    معلومه دنبال پول شوهره هست وگرنه طرف مرده که!!! خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس