کد خبر 628529
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

فعالان رسانه ای سوری با انتشار تصاویری از افزایش ربایش شهروندان این کشور توسط گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در استان های جنوبی درعا و سویداء خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- فعالان رسانه ای سوری با انتشار تصاویری از افزایش ربایش شهروندان این کشور توسط گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در استان های جنوبی درعا و سویداء خبر داده اند.

آدم ربایی ارتش آزاد در جنوب سوریه+فیلم و عکس

بنابر این گزارش، روز گذشته ویدئویی از حادثه گروگانگیری یک شهروند سوری ساکن در استان سویداء بنام "ایوب نصار" در فضای شبکه های اجتماعی منتشر شده که طی آن گروگان گیران وی را در مقابل دوربین بشدت مورد ضرب و جرح قرار داده و در پایان وی را وادار می کنند که از خانواده خود درخواست پرداخت مبلغ 10 میلیون لیره سوری به ربایندگان کنند. گفته می شود که وی در حین عزیمت به دمشق در اتوبان درعا - دمشق در نزدیکی منطقه "اللجاه" تحت کنترل گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد ربوده شده و ربایندگان از اعضای گروه های الویه العمری و جیش العشائری می باشند. 

{$sepehr_media_1750089_400_300}

به گفته منابع امنیتی سوری طی ماه های اخیر بیش از 40 مورد ادم ربایی در این منطقه رخ داده که در تمامی آنها گروگان ها با پرداخت فدیه (باج) به گروه های وابسته به ارتش آزاد رهاسازی شده اند. بنظر می رسد در پی توافق دولت های روسیه و سوریه با اردن برای توقف درگیری ها در محور جنوبی این کشور، گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد شیوه جدیدی برای تامین منابع مالی خود یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • بنده خدا ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    لعنت خدا بر این بدتر از حیوانات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس