کد خبر 1284258
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
زندان‌های اسرائیل محلی برای شکنجه اسرای فلسطینی

وضعیت زندن‎های رژیم صهیونیستی همچنان وخیم گزارش می‎شود تا جایی که بسیاری از زندانیان و اسرای فلسطینی دست به اعتصاب زده‎اند.

به گزارش مشرق، کارشناسان می‎گویند نیروهای رژیم صهیونیستی روزانه ده‌ها فعال فلسطینی را دستگیر می‌کنند؛ آن‌ها را در خانه‌ها یا در ایست‌های بازرسی نظامی بازداشت کرده و در معرض اقدامات امنیتی قرار می‌دهند.

به گزارش «دیلی صباح»، بیشتر بازداشت‌ها در اوایل صبح انجام می‌شود و توسط سربازان مسلح به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد رعب و وحشت در زندانیان فلسطینی و خانواده آن‌ها انجام می‌شود.

بر اساس گزارش‌های انجمن زندانیان فلسطین، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به عنوان اقدامی گمراه کننده، بازداشت شده را به مکان نامعلومی منتقل می‌کنند.

زندانیانی که در بازداشت نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به سر می‌برند، مورد رفتار تحقیرآمیز بی شماری، از جمله تجاوز، تفتیش به صورت برهنه، قرنطینه و انزوا در بازه‌های طولانی زمانی قرار می‌گیرند.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که سرویس زندان‌های رژیم صهیونیستی در زندان‌ها اقداماتی را به کار می‌گیرد تا زندانیان احساس کنند تحت نظارت مداوم هستند و در صورت اعتراض زندانیان به اقدامات این رژیم، با تهدید روبرو می‌شوند.

بسیاری از فلسطینیان، فشار روانی شدیدی را بر اثر شکنجه در زمان بازداشت گزارش کرده‎اند، به ویژه در مراکز بازجویی که زندانیان برای مدت طولانی کاملاً در قرنطینه قرار دارند.

بسیاری از زندانیان و زندانیان سابق از اختلالات روانی جدی مانند اختلال استرس پس از سانحه یا اختلالات اضطرابی رنج می‌برند.

مجازات تنها محدود به افرادی نیست که در بازداشت هستند، زیرا حبس به عنوان ابزاری با پیامدهای بسیار گسترده‌تر برای جامعه وسیع فلسطین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نیروهای رژیم صهیونیستی در بسیاری از موارد عمداً حقوق خانواده‌های زندانیان را نقض می‌کنند تا احساس ترس کنند.

بر اساس گزارش‎ منابع فلسطینی، با افزایش تنش‌ها در زندان‌های رژیم صهیونیستی، تعدادی از اسرای فلسطینی در این زندان‌ها اعتصاب غذا کردند و  دستکم ۲ زندانی در وضعیت وخیم قرار دارند.

زندانیان اعتصاب کننده شامل «زکریا زبیدی»، یکی از زندانیانی بود که از زندان «جلبوع» فرار کرده و بار دیگر دستگیر شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس