واکنش مشق به ادعاهای بنت دباره جولان اشغالی

وزارت امور خارجه سوریه اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره افزایش جمعیت شهرک‌نشینان این رژیم در جولان اشغالی سوریه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه سوریه اظهارات "نفتالی بنت"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره افزایش جمعیت شهرک نشینان این رژیم در جولان اشغالی سوریه را به شدت محکوم کرد.

یک منبع رسمی در وزارت امور خارجه و پناهجویان سوریه امروز دوشنبه ۱۹ مهرماه در گفتگو با سانا تصریح کرد: این اظهارات بار دیگر بر موجویت و ماهتی توسعه طلبانه و خصمانه رژیم صهیونیستی غاصب و نقض آشکار قطعنامه های بین المللی درباره وضعیت حقوقی جولان سوریه به عنوان منطقه ای اشغالی تأکید می کند.

این منبع افزود: چنین اظهارات و سیاست های خصمانه ای نمی تواند، ‌ این واقعیت همیشگی را تغییر دهد که جولان عربی و سوری بوده و خواهد بود و بی شک به آغوش وطن مادر دیر یا زود باز خواهد گشت و تمام اقداماتی که مقامات رژیم اشغالگر اتخاذ می کنند، باطل و منسوخ بوده و هیچ الزام قانونی ندارد.

منبع مذکور در پایان گفت: ملت عربی سوریه و ارتش قهرمانش که به گروه های تروریستی مزدور رژیم صهیونیستی شکست وارد کرد، ‌ در آزاد سازی جولان عربی سوری از یوغ اشغالگران و به شکست کشاندن همه نقشه ها و نیات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر توسعه طلب اسرائیلی مصمم ترین و با اراده ترین هستند.

 در همین ارتباط اهالی جولان اشغالی سوریه در رد و محکومیت طرح های اسرائیلی در مصادره ی اراضی اشان تجمع اعتراض آمیزی برگزار کردند.

ساکنان جولان اشغالی سوریه بار دیگر طرح آسیاب های بادی غول پیکر اسرائیل را که اراضی اشان را مصادره می کند، ‌ رد و تأکید می‌ کنند که اراضی آنها وابسته به جمهوری سوریه و نه رژیم اسرائیل است.

آنها در بیانیه ای تأکید کردند که پیاده سازی هرگونه طرح صهیونیستی را روی اراضی اشان رد می کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    رژیم کثیف کشورتو اشغال کرده اونوقت بیانیه میدی؟ خسته نباشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس