مخالفت اکثر جمهوریخواهان سنا با حضور مجدد ترامپ در انتخابات

اکثر سناتورهای جمهوریخواه امیدوارند که دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین این کشور تمایل خود را برای شرکت مجدد در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری اعلام نکند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، اکثر سناتورهای جمهوریخواه مخالف اعلام حضور مجدد ترامپ در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری پیش از انتخابات میان دوره‌ای مجلس سنا هستند زیرا نگران آن هستند که شانس آنها برای پیروزی مجدد در انتخابات سنا به شدت کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: آمریکا در دوران بایدن برای نفت و گاز به روسیه وابسته شد

بر اساس این گزارش، سناتورهای جمهوریخواه به طور کلی نیز مخالف شرکت مجدد ترامپ در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ هستند.

یک سناتور جمهوریخواه که نامش فاش نشده است، در این باره گفت: تصور می کنم بهتر است ترامپ بخشی از قضیه و داستان انتخابات نباشد. او یک فرد خودشیفته است که در مناظره با بایدن، انتخابات و مجلس سنا را کنار گذاشت.

وبگاه هیل افزود: یک واقعیت کاملا آشکار و روشن است، اکثر سناتورهای جمهوریخواه تصور می کنند اعلام حضور مجدد ترامپ در رقابت های انتخاباتی آن هم پیش از انتخابات میان دوره‌ای، به ضرر آنها خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 2
    دلم میخواد این ترامپ عوضی دوباره رئیس جمهور شه ببینم چه غلطی میخواد بکنه تا به قول شریعتمداری سلطنتیون ببیند اسطورشون چقدر بیعرضه است در ضمن انتخابات مجددش مهم نیست مهم اینه که ما یک رئیس جمهور مقتدر داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس