کد خبر 1283686
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
اتمام انتخابات نقطه آغازی برای حرکت به سمت اصلاحات است

رئیس جمهور عراق با انتشار یک پست توئیتری اعلام کرد: اتمام انتخابات پارلمانی عراق نقطه آغازی برای حرکت به سمت اصلاحات مورد نظر مردم است.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، «برهم صالح» رئیس جمهور عراق پس از پایان انتخابات پارلمانی زودهنگام این کشور یک پست توئیتری منتشر کرد. وی در این پست توئیتری از حرکت به سمت اصلاحات سخن گفت.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور عراق در این پست توئیتری نوشت: اتمام انتخابات پارلمانی عراق نقطه آغازی برای حرکت به سمت اصلاحات مورد نظر مردم است.

اتمام انتخابات نقطه آغازی برای حرکت به سمت اصلاحات است

رئیس جمهور عراق همچنین افزود: از دولت، دستگاه‌های امنیتی، کمیساریای عالی انتخابات و ناظران بین المللی به خاطر فراهم کرد مستلزمات برگزاری موفق انتخابات پارلمانی در کشور قدردانی می‌کنم.

در همین حال، «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق نیز پس از اتمام فرایند انتخابات یک پست توئیتری منتشر کرد. حلبوسی در این پست توئیتری اعلام کرده است: به عراقی‌ها به دلیل برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی تبریک می گویم.

رئیس پارلمان عراق افزوده است: همچنین از تمامی کسانی که در برگزاری موفقیت آمیز انتخابات سهیم بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم. نیروهای مسلح نقش مهمی در تأمین امنیت انتخابات ایفا کردند.

اتمام انتخابات نقطه آغازی برای حرکت به سمت اصلاحات است

این درحالی است که پیشتر نیز «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق با انتشار یک پست توئیتری به پایان فرایند رأی گیری و برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور واکنش نشان داده بود.

نخست وزیر عراق در این پست توئیتری خود نوشت: به یاری خدا به وظیفه و وعده خود درباره برگزاری انتخابات امن و شفاف عمل کردیم و همه امکانات را برای موفقیت این انتخابات به کار بستیم.

اتمام انتخابات نقطه آغازی برای حرکت به سمت اصلاحات است

وی افزود: از ملت، رأی دهندگان و نامزدها، گروههای سیاسی و ناظران و همه دست اندرکاران کمیساریای عالی مستقل انتخابات و نیروهای امنیتی که امنیت را برقرار ساختند و نیز از سازمان ملل و مرجعیت عالی دینی تشکر می‌کنم.

گفتنی است، کمیساریای عالی انتخابات عراق از اعلام نتایج انتخابات پارلمانی این کشور در بعد از ظهر دوشنبه خبر داد. این در حالی است که رئیس کمیته عالی امنیت انتخابات عراق پیش از این اعلام کرد که طرح امنیتی ویژه انتخابات در این کشور موفقیت آمیز بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس