کد خبر 1282847
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
عزیزی: با شنیدن «خوبان عالم»، مشکوک می‌شویم و تن و بدنمان می‌لرزد!/ به غیر از کره‌جنوبی همه تیم‌ها تعطیل هستند!

مهاجم پیشین تیم ملی گفت: ادبیاتی که در مورد تیم ملی به کار گرفته شده جای تعجب دارد و اگر قرار به استفاده از خوبان عالم باشد، دیگر نیازی به طارمی و آزمون نیست.

به گزارش مشرق، خداداد عزیزی درباره جدایی‌اش از تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در حالی که به عنوان مشاور مدیرعامل انتخاب شده بود، اظهار داشت: به دلیل قراردادی که با یک پلتفرم داشتم و همینطور فعالیت در آکادمی فوتبال مجبور به رفت‌ و آمد بین تهران - مشهد بودم. با شروع مسابقات لیگ برتر نمی‌توانستم کنار شهر خودرو باشم و قطع همکاری کردم. در ابتدای حضورم بحث کمک به رضا مهاجری برای جمع‌وجور کردن تیم بود که این اتفاق افتاد و اردوی خوبی هم در تهران برگزار کردیم.

وی در مورد حواشی زیادی که پیرامون شهر خودرو وجود دارد، تصریح کرد: تیم‌هایی که به صورت خصوصی اداره می‌شوند، حاشیه‌های خودشان را دارند. با این وجود، ۹۵ درصد بازیکنان مدنظر مهاجری جذب شدند و اردوی خوبی هم در تهران پشت سر گذاشتند. شهر خودرو به خاطر اتفاقات گذشته با شروع مسابقات باز هم دچار حواشی خواهد شد. بحث شروع لیگ، نتایج، چگونگی پرداختی‌ها و ... ممکن است حاشیه‌هایی ایجاد کند. 

عزیزی در خصوص برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات و دیدار سه شنبه هفته جاری با کره‌جنوبی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: امارات در حد و اندازه‌ای نبود که ایران را شکست دهد. اگر ۲۰ بازی دیگر با این تیم انجام دهیم، ۱۶،۱۷ بازی را می‌بریم و شاید در دو، سه بازی روی اتفاقات و حوادث شکست بخوریم. کسب ۹ امتیاز از سه بازی خیلی خوب بوده، اما دیدار با کره‌جنوبی می‌تواند محک جدی برای تیم ملی باشد.

بیشتر بخوانید:

فریادشیران: ردپای دلالی در فوتبال دیده می‌شود

بازیکن پیشین تیم‌ ملی در خصوص افت تیم‌های قدرتمند شرق آسیا مثل ژاپن و کره‌جنوبی یادآور شد: کره‌جنوبی دقایق آخر موفق به شکست سوریه شد و ما هم به زحمت این تیم را بردیم. توپ علیرضا جهانبخش پس از برخورد به مدافع سوریه وارد دروازه این تیم شد. موقعیت‌های سوریه در تهران بهتر از ما بود. عراق را راحت بردیم، اما اماراتی‌ها ضعیف هستند. اگر امارات بهترین مربی جهان را هم در اختیار داشته باشد، نفرات خوبی ندارد. کشوری که ۵ میلیون نفر جمعیت دارد، فوتبالش چه چیزی می‌تواند داشته باشد؟ تصور نمی‌کنم ژاپن و کره‌جنوبی ضعیف شده باشند و ژاپنی‌ها در دور برگشت بالا می‌آیند. 

وی در مورد عملکرد دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران گفت: نسل خوبی در تیم ملی حضور دارد. ضمن احترام به اسکوچیچ‌ و کادر فنی تیم ملی، از درون دروازه گرفته تا خطوط دفاعی، هافبک و مهاجم بازیکنان خیلی خوبی داریم. شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان با وجود اینکه در اروپا بازی نکرده‌اند، اما در خط دفاعی تیم ملی عالی کار می‌کنند. زوج خط حمله ایران بازی‌ها را مثل آب خوردن در می‌آورد. مهدی طارمی فوق‌العاده است و سردار آزمون هم خوب بازی می‌کند. 

عزیزی با بیان اینکه اسکوچیچ بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد، ادامه داد: امیدوارم تیم ملی دچار حوادث نشود. ما فوتبالی‌ها اخیرا چیزهایی از «خوبان عالم» می‌شنویم که تن و بدنمان می‌لرزد! مطرح کردن چنین ادبیاتی جای تعجب دارد. جالب این است که دوستان مسئول، خودشان درباره خوبان عالم صحبت می‌کنند. اگر این گونه باشد، اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی هیچ کاره هستند! امیدوارم فوتبال ملی ما آلوده خوبان عالم، جادو و جادوگری نشود. مرتب صحبت از خوبان عالم می‌کنند، در صورتی که بازیکنان تیم ملی زحمت می‌کشند و وصل کردن این چیزها به مسائلی که گفتم، خنده‌دار است. وقتی این حرف‌ها را می‌شنویم، مشکوک می‌شویم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: برای صعود به جام جهانی در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم و به غیر از کره‌جنوبی همه تیم‌ها تعطیل هستند! از طرفی، تیم ملی از علیرضا بیرانوند گرفته تا وحید امیری، مهدی طارمی و ... ستاره‌های زیادی دارد. روی نیمکت بازیکنانی هستند که می‌توانند بازی کنند. با توجه به این همه پتانسیل و بازیکنان قوی نباید دنبال خوبان عالم باشیم. سال ۱۳۸۱ یا ۸۲ بود که در پاس بازی می‌کردم و شنیدم برخی‌ از خوبان عالم و کائنات صحبت می‌کنند. همان جا گفتم وقتی دنبال این مسائل هستید چه نیازی به خداداد عزیزی، جواد نکونام و ... دارید؟ در تیم ملی هم اگر قرار به استفاده از خوبان عالم باشد، دیگر نیازی به مهدی طارمی و سردار آزمون نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    با همین ستاره پارسال کم مونده بود حذف شیم. پس نقش مربی خیلی مهمه
  • amin IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    به نظرم اسکوچیچ ازکیفیت فنی بسیار بالایی برخورداره ایشون رو اززمانی که درملوان بود دنبال میکردم ودرفولاد ازنزدیک ،متاسفانه اززمانی که دراگان سرمربی شده همه نتایج رو به کیفیت بازیکنا نسبت میدن که البته اینچنین هم هست ونتیجه رو باید بازیکن رقم بزنه اما این مربیه که میتونه همه پتانسیل یک بازیکن رو درعمل فعال کنه،من جنس تمرینای دراگان رو گاها از نزدیک میدیدم،ویادم نرفته چه مطلبی کرانچار فقید درمورد ایشون گفته،بزرگترین هنر دراگان این بوده هم توپ تودست ماست وهم نتیجه ولی درزمان کی روش توپ رو میدادیم تیم حریف بازی میکرد ودنبال نتیجه بودیم،واین باعث شده بعد سالها دوباره مردم با فوتبال آشتی کنن،واقعا خوشحالم که کی روش رفته وارزو دارم یک روز تیم ملی درمقابل کی روش قراربگیره تا انتقام روزهایی که به فوتبال ما اعتماد نداشت که میتونن هم بازی کنن وهم نتیجه رو ،بگیریم،واقعا کی روش به ما اعتماد نداشت ازجنس بازی که میگرفت میگم هممون دیدیم،حتی باخت باشرافت نداشتیم درزمان کی روش ،گاهی وقتا دریه جنگ لشکری شکست میخوره ولی چنان شجاعانه میجنگن وچیزی کم نمیزارن که درخاطره ها میمونه،درزمان کی روش حتی باوجودیکه درمقابل ارژانتین واسپانیا باختیم احساس غرورنکردیم که با نتیجه خفیف باختیم
  • محمدرضا علی رحیمی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    0 0
    به خدا قسم که حق دارن ....بازی در زمان خداداد عزیزی وخاکپور و دایی و پروین و.... فوتبال معنی ورزش داشت! اما امروز چی؟ شده منبع درامد پولکی ها !،،، به خداوندی خدا قسم میخورم که در زمان عزیزی ها وقتی فوتبال تیم ملی بازی داشت کل مملکت میخ کوب تلویزیون میشدن یکی دعا می‌خواند یکی تزوی میشمارد یکی جیغ و داد و یکی گریه میکرد. ازخانواده خودم یادم میاد که یک شب بازی تیم ملی فوتبال بود یاد ندارم حریف کی بود. اما خوب یادم میاد از خونه اقوام برگشتیم خونه دیدیم در خونه بازه رفتیم داخل خونه دیدیم هرچی که بوده رو جمع کردن بردن حتی موکت های خونه رو دزدیده بودن!!!تاعمر دارم یادم نمیره تو اوج ناراحتی وسردرگم نشتتیم وسط خونه که پدرم روح شاد گفت:که کاش تلویزیون نبرده بودن فوتبال میدید خیلی ناراحت گفت بلند شید بریم خونه دایی فوتبال ببینم مادرم بالا پایین می‌پرید می‌گفت مرد بیچاره شدیم تومیگی فوتبال بعداز یک خورده سروصدا آماده که بودیم در خونه ام که خراب کرده بودن وامونده بود،ما همه چیزو گذاشتیم و رفتیم واسه خاطر فوتبال ایران،! خجالتی اون بازی روهم باخت پدرم اعصاب خورد رفتیم تو خونه خالی که حتی یک فرش هم نبود.... این همه حرف زدم بگم فرق فوتبال غیرتی تا پولکی،،،. من که این روزها حال و حوصله خودمم ندارم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس