کد خبر 1267763
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
فریادشیران: ردپای دلالی در فوتبال کشور دیده می‌شود/ ملی پوشان سراغ داور نروند

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: متاسفانه باید بگویم ردپای دلال در فوتبال کشور حتی در رده ملی مشخص می شود.

به گزارش مشرق، نادر فریادشیران در مورد پیروزی ایران مقابل سوریه در اولین مسابقه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت:  ابتدا برد تیم ملی را به خوبان عالم تبریک می‌گویم. ظاهرا شوت را جهانبخش نزد و خوبان عالم کمک کردند که این توپ بعد از برخورد به مدافع حریف منحرف شود و وارد دروازه شود. مساله دوم اینکه در بازی با سوریه به هیچ عنوان خوب نبودیم و نامنظم و بی‌برنامه بازی کردیم. اگرچه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما این مالکیت زمانی معنا پیدا می‌کند که فوتبال رو به جلو بازی کنیم و موقعیت گلزنی ایجاد شود، در حالیکه ما موقعیت آنچنانی نداشتیم و شاید بتوان گفت موقعیت‌ گلزنی ما با سوریه تقریبا برابر بود. با این حال خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم و در روزهای سخت آینده این امتیازها خیلی به کارمان می‌آید.

وی با انتقاد از اردویی که قبل از بازی با سوریه برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این اردو ۲۰ بازیکن به تیم ملی دعوت شد اما نصف بیشتر نفرات دعوت شده در فهرست تیم ملی حضور نداشتند. همین مساله شائبه‌ها در مورد چرخش فوتبال ما با دلال‌ها را بیشتر می‌کند. در حال حاضر حدود ۲۰ بازیکن ایران در لیگ های اروپایی و کشورهای منطقه بازی می‌کنند اما برای تیم ملی برنامه‌ریزی و تدارک خوبی برای تیم ملی نداشتیم. بخصوص اینکه بازی فوق‌العاده سختی با تیم عراق داریم، تیمی که اردوهای خارجی داشته است.

بیشتر بخوانید:

فریادشیران: آقایان برج‌ساز و پلاستیک فروش! دست از سر استقلال بردارید

مربی اسبق تیم ملی در مورد نداشتن بازی تدارکاتی تیم کشورمان، عنوان کرد: متاسفانه بدون بازی تدارکاتی وارد این مسابقات شدیم در حالیکه در گذشته حتی اگر امکان برگزاری بازی دوستانه وجود نداشت تیم ملی با تیم‌های باشگاهی مثل استقلال، پرسپولیس،  پاس، شاهین بوشهر و ملوان بندرانزلی بازی دوستانه برگزار می کرد. زیرا بازی دوستانه باعث آمادگی بهتر تیم ملی‌ می‌شود. 

فریادشیران با اشاره به حمایت خود از اسکوچیچ عنوان کرد: من همیشه از اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده‌ام. اکنون زمزمه ردپای دلال‌ها در دعوت از برخی بازیکنان به گوش می‌رسد اما نمی‌خواهم در آستانه بازی حساس با عراق صحبت منفی کنم اما مجبورم برخی مسایل را بگویم تا اگر فردا مشکل اساسی پیش آمد نگویند چرا شما چیزی نگفتید. متاسفانه باید بگویم ردپای دلال در فوتبال کشور حتی در رده ملی مشخص می شود.باید هوشیار باشیم زیرا ممکن است در این مساله لطمه بخوریم و اگر دلالی با کشورهای دیگر ارتباط بگیرد و به بازیکن بگوید خودش را به تمارض بزند و بگوید سرم درد می‌کند، دل پیچه گرفته‌ام، حالم خوب نیست و... پزشک چطور می تواند بفهمد؟! بهترین شانس را برای صعود به جام جهانی داریم و باید هوشیارانه عمل کنیم. 

وی افزود: داور ژاپنی با بازیکنان ما خیلی مهربان بود و با بازیکنان تیم ملی مکالمه‌ای همراه با لبخند و احترام داشت در حالیکه داور می‌تواند لبخند هم نزند. همیشه هم این شرایط وجود ندارد، بهتر است بازیکنان ما به سراغ داور نروند که خدایی ناکرده کارت و اخطاری بگیریم و بعد همه پشیمان شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دادا IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    مگه استقلال پیشکسوت وهودار ندارد شما چرا برای جای پای خود کاسه داغ تر از اش شدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس