اسکوچیچ: در دیدارهای آتی با تمام قدرت به میدان می‌رویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شاگردان من به جام جهانی راه یافته‌اند اما این باعث نمی شود بازی‌های آینده را دست کم بگیریم، ‌ ما با تمام قدرت در بازی‌هایی که پیش رو داریم به میدان می رویم.

به گزارش مشرق، «دراگان اسکوچیچ» عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر امارات اظهارداشت:‌ در بازی برابر عراق صعودمان به جام جهانی قطعی شد و از این بابت نگرانی نداریم اما به بازیکنانم گفته ام که باید در بازی های آینده نیز با تمام قدرت به میدان بروند تا نتایج خوبی کسب کنیم.

وی گفت: بازیکنان ما باید به این مساله توجه کنند که همیشه نماینده کشورشان هستند و امیدوارم در بازی فردا برابر امارات عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: در بازی فردا منتظر یک رقابت سخت هستیم. بیرانوند را به دلیل کرونا و شجاع خلیل زاده را هم به خاطر دو اخطاره بودن در اختیار نداریم. امیدوارم بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

وی در خصوص اینکه بیرانوند در پنج سال گذشته سنگربان اصلی تیم ملی بوده است، ولی به دلیل اتفاقات بازی با لبنان، امیر عابدزاده جای او را گرفت و آیا با این شرایط سنگربان اصلی تیم ملی را انتخاب کرده است یا نه، گفت: موضوعی که مطرح کردید مربوط به پنج شش سال گذشته نیست و بیرانوند تحت هدایت من به‌عنوان دروازه‌بان تیم ملی بازی‌ها را آغاز کرده است. مهم این است در هر مقطع چه دروازه‌بانی آماده است که بتواند درون دروازه قرار بگیرد. دردسر شیرینی است و هر کدام از دروازه‌بان‌های ما درون دروازه قرار بگیرند خیالم راحت است و می‌دانم با تمام قوا انجام وظیفه خواهند کرد.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فردا با نفرات اصلی برابر امارات بازی خواهد کرد یا نه، اظهارداشت: هر زمانی که به‌عنوان نماینده کشورمان بازی می‌کنیم بهترین نفرات را به زمین می‌فرستیم. برای ما مهم است در گروه‌مان اول باشیم و همه بازی‌ها را با تمام قوا تمام کنیم. پیامی که به بازیکنان دارم این است از هرگونه غفلت و سهل‌انگاری در بازی فردا دوری کنند. به‌عنوان رهبر این تیم وظیفه دارم پیامی برای بازیکنان بفرستم و این بار پیام من این است که فردا با تمام قوا بازی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنانم آگاه باشند و فردا با تمام وجودشان بازی کنند و مثل دیدار با عراق پایانی خوش و موفقیت‌آمیزی داشته باشیم. برای مردم آرزوی سلامتی می‌کنم و این پیام را به آنها داده‌ایم که برای هر بازی با مسئولیت‌پذیری وارد زمین خواهیم شد تا بهترین نمایش را داشته باشیم. امیدوارم موضوع کرونا باعث نشود دقیقه ۹۰ برنامه‌های ما بهم بریزد و ناچار به تغییر شویم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس