کد خبر 1282283
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
تسهیلات ویژه هفته ناجا

فرمانده نیروی انتظامی از تسهیلات ویژه در هفته ناجا در راستای ارائه خدمات مضاعف به هموطنان خبر داد.

به گزارش مشرق، هفته بزرگداشت نیروی انتظامی از فردا ۱۷ مهرماه با شعار «پلیس هوشمند؛ امنیت پایدار » آغاز و تا ۲۳ مهرماه ادامه خواهد داشت.

هفته ناجا اگرچه بزرگداشت مقام مأمورانی است که از مرز تا مرکز بدون هیچگونه چشمداشتی به صورت شبانه‌روزی جان در طبق اخلاص گذاشته و برای تامین امنیت، آسایش و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند اما با این حال ناجا با ارائه کردن خدمات مضاعف در این هفته و تسهیل در ارائه خدمات می کوشد تا خدمت بیشتری به مردم ارائه دهد.

 ارائه خدمات مضاعف با تکیه بر فناوری‌های هوشمند از جمله این تدابیر است؛ چنانچه «سردار اشتری» فرمانده نیروی انتظامی همزمان با گرامیداشت هفته ناجا و به منظور کاهش پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا از ارائه تمهیدات ویژه‌ به هموطنان در راستای ترخیص خودروهای توقیفی و رسوبی و همچنین تقسیط جرایم معوقهه خبر داد.

بر این اساس مالکان خودروها یا متصرفان موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی_فاقد دستور قضایی یا عدم تصادف منجر به جرح و فوت_ می‌توانند با در دست داشتن مدارک و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ از این تسهیلات ویژه بهره مند شوند.

 همچنین با تلاش پلیس این امکان فراهم شده است که هزینه نگهداری وسایل نقلیه در پارکینگ ها _که مربوط به بخش خصوصی است_ مطابق با تعرفه های سال ۹۴ محاسبه و دریافت شود؛ ضمناً طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی، شامل خودروهایی که به دلیل عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی جریمه و توقیف شده‌اند نیز می شود.

فرمانده ناجا در خصوص جرائم طرح ترخیص جرائم معوقهه نیز اعلام کرد: طرح تقسیط جرایم معوقه از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه ارتقاء یافته و این امکان فراهم شده که مالکان وسایط نقلیه توقیفی و رسوبی در بازه زمانی ۱۸ ماهه جرایم معوقه را به صورت تقسیطی و تدریجی پرداخت کنند که اتخاذ این سیاست و تدبیر به منظور کمک به حال و رفاه مردم در شرایط کرونایی حال حاضر و کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از این شرایط است.

سردار اشتری در خصوص چگونگی توقیف خودروها با توجه به مبلغ جرائم اعلام کرد: دستور عدم توقیف خودروها با بیش از ۳ میلیون تومان جریمه را نیز در بازه زمانی گرامیداشت هفته ناجا به پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ابلاغ و اعلام کرده ایم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    0 0
    شما محدودیت ترددشبانه رو که ازهرچیزی مزاحمتره وبیفایده تره وبیشتر رواعصابه رو بردارید بقیه اش رو نخواستیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس