کد خبر 1281615
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
افت شدید تعداد پناهجویان پذیرش شده در دولت بایدن

آمارهای جدید وزارت خارجه آمریکا نشان می‌دهد دولت بایدن کمترین تعداد پناهجوی خارجی را در تاریخ این کشور اسکان داده و پذیرش کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که دولت بایدن از ابتدای فعالیت خود وعده داده بود تا در سیاست‌های مهاجرتی دولت ترامپ بازنگری کند ولی آمارهای جدید وزارت خارجه ایالات متحده نشان می‌دهد، تعداد پناهجویان خارجی که در دولت بایدن پذیرش شده‌اند، به پایین ترین سطح تاریخی خود رسیده است.

بیشتر بخوانید:

هجو جو بایدن جدید در برنامه تلویزیونی آمریکایی!

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: دولت بایدن در سال مالی منتهی به جمعه تنها ۱۱۴۱۱ پناهجو را پذیرش کرده است که این رقم حتی از ۱۱۸۱۴ پناهجویی که در آخرین سال مالی دولت ترامپ پذیرش شده نیز کمتر بوده است.

بایدن در رقابت‌های انتخاباتی وعده داده بود تا حداقل هر سال ۱۲۵ هزار پناهجوی خارجی را پذیرش کند. فعالان حقوق بشر اعلام کرده‌اند که شیوع ویروس کرونا مهمترین عامل ناکامی دولت بایدن در عمل به این وعده بوده است.

دولت بایدن تا پایان اوت تنها ۷۶۳۷ پناهجو را اسکان داده است و این بدان معناست که در ماه سپتامبر تنها ۳۸۰۰ پناهجو اسکان یافته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    0 0
    مسولان راست وچپ تو این تحریم وتوروم وبیکاری وفقر عمدن 6000000میلیون افغانی را وارد ایران کردند تا6000000میلیون ایرانی بیکار بشه،16000000میلیون مجرد تو ایران هست که سن ازدواجشان گذشته وجمعیت ایران پیر شده وزاد وولدی تو ایران نیست وبجاش افغانی زاد و ولدش تو ایران زیاد شده،خداوند مسولان بیسواد وبیکفایت وبی وجدان را نابود کند که نسل ایرانی را از بین بردند،دین و دنیا را از مردم گرفتند مردم را دین زده کردند،سوغات افغانستان برای ملت ایران هرویین وتریاک وهشیش وشیشه ودر واقع عتیاد است سوغات دوم افغانستان بیکاری جوانان ایران است و سالانه میانگین 100از ماموران نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر در مرز افغانستان کشته وشهید می‌شند ،دیگه خوشم از مذهب ودروغ نمیاد ،ثروتمندترین کشور دنیا از لحاظ معادن وانرژی وموقعیت جغرافیایی وسرمایه انسانی نخبه اما بدبخترین وفقیرترین وبیکارترین وافسرده ترین کشور دنیا هستیم، ایران رکوردار فقر وبیکاری وتوروم واختلاص مسولان وتبعیض وسهمیه بندی علمی و فرهنگی وفساد ناموسی وعتیاد وطلاق ورانت در دنیا است،مسولان تو ایران کاریابی افغانی راه انداختند خودمان از بیکاری وفقر نمی‌توانیم زندگی کنیم و افسرده شدیم و آریم روزی صد دفعه میمیریم،خداوند مسولان دروغگو وکثیف وافغانی دوست راست وچپ را با شمر محشور کنه ونابود کنه،چراغی که به خانه رواست به صد مسجد حرام است،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس