یک زخمی بر اثر تیراندازی در نیویورک

در پی تیراندازی در میدان تایمز نیویورک یک نفر از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و سپس فرار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتدپرس،پلیس آمریکا اعلام کرد یک نفر روز دوشنبه نزدیک میدان تایمز Times شهر نیویورک از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

این سومین تیراندازی در سال جاری میلادی در این منطقه است که به منزله یک مقصد مهم برای گردشگران در این شهر به حساب می‌آید.

پلیس اعلام کرد تیراندازی حدود ساعت ۱۲:۱۵ بعد از ظهر نزدیک ورودی یک ایستگاه مترو در تقاطع خیابان چهلم و خیابان هفتم روی داد.

پلیس افزود: این فرد در خیابان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و سپس به داخل ایستگاه فرار کرد.

جراحات قربانی مهلک قلمداد نمی‌شود.

یک راننده سابق ناسکار در تیراندازی در جورجیا کشته شد

پلیس آمریکا روز دوشنبه نیز اعلام کرد جان وس تاونلی John Wes Townley راننده سابق ناسکار NASCAR اوایل هفته در جریان نزاع در خانه‌ای که همسرش در آن جدا از وی زندگی می‌کرد، در پی تیراندازی کشته شد.

اداره پلیس ناحیه آتن-کلارک Athens-Clarke در بیانیه‌ای اعلام کرد تاونلی ۳۱ ساله به ضرب گلوله زکری اندرسون Zachary Anderson از اهالی دانوودی Dunwoody ایالت جورجیا Georgia که ۳۲ سال دارد و در زمان حادثه در این خانه حضور داشت، کشته شد.

براساس این بیانیه، لورا تاونلی Laura Townley همسر ۳۰ ساله قربانی نیز به ضرب گلوله زخمی شد.

پلیس اعلام کرد جان وس تاونلی پس از انتقال به بیمارستان جان باخت، ولی پیش بینی می‌شود همسرش که به شدت زخمی شده است، زنده بماند. این تیراندازی شنبه شب رخ داد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

بیل دی بلازیو Bill de Blasio شهردار نیویورک وعده داده است تعداد ماموران پلیس را در میدان تایمز به طور چشمگیری افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس