لوتوس امیرا V۶ فرست ادیشن

پس از معرفی لوتوس امیرا V۶ فرست ادیشن حالا قیمت این اسپرت جدید بریتانیایی برای بازار ایالات‌متحده اعلام شده است.

به گزارش مشرق، پس از معرفی لوتوس امیرا V۶ فرست ادیشن حالا قیمت این اسپرت جدید بریتانیایی برای بازار ایالات‌متحده اعلام شده است. طبق اعلام لوتوس، فروش این خودرو از سه‌ماههٔ سوم سال آینده با قیمت ۹۳,۹۰۰ دلار در ایالات‌متحده آغاز خواهد شد. این نسخه از امیرا به پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V۶ تویوتا با سوپرشارژ ادلبروک ۱۷۴۰ مجهز است و ۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند اما گشتاور آن به نوع گیربکس بستگی دارد.

این پیشرانه در مدل‌های مجهز به گیربکس دستی ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما در مدل‌های با گیربکس اتوماتیک این عدد به ۴۳۰ نیوتن متر افزایش میابد. این نسخه همچنین در شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت هم با زمان ۴.۲ ثانیه یک‌دهم ثانیه از نسخهٔ دستی سریع‌تر است. لوتوس سری فرست ادیشن امیرا را در ابتدا با شش رنگ بیرونی مختلف مثل آبی، قرمز ماگما، زرد، سبز تیره و خاکستری ارائه می‌کند اما سال آینده رنگ‌های بیشتری به این لیست اضافه خواهد شد.

برای امیرا پکیج‌هایی بنام پکیج راننده و پکیج طراحی قابل سفارش هستند که اولی امکان انتخاب تعلیق و لاستیک را برای خریداران فراهم می‌کند و دومی پدال‌های اسپرت، رو سقفی مشکی‌رنگ آلکانترا و… را به همراه دارد. در داخل خودرو همچنین اپل کارپلی و اندروید اتو هم به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند.

برای کسانی که قیمت نزدیک به صد هزار دلاری امیرا V۶ فرست ادیشن را خیلی گران می‌دانند، لوتوس در سال ۲۰۲۳ فرست ادیشن چهار سیلندر را با قیمت ارزان‌تری که از ۷۳,۹۰۰ دلار آغاز می‌شود در ایالات‌متحده ارائه خواهد کرد. امیرا مدل بسیار مهمی برای لوتوس محسوب می‌شود زیرا از یک سو آخرین محصول درون‌سوز این شرکت بوده و از سوی دیگر جایگزینی برای سه مدل الیزه، اگزیج و اوورا می‌شود. این خودرو طراحی جذاب دارد و روی کاغذ خوب به نظر می‌رسد اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم عملکرد آن از پشت فرمان چگونه خواهد بود.

۹۴ هزار دلار، قیمت لوتوس امیرا V۶ فرست ادیشن در آمریکا +عکس

۹۴ هزار دلار، قیمت لوتوس امیرا V۶ فرست ادیشن در آمریکا +عکس

۹۴ هزار دلار، قیمت لوتوس امیرا V۶ فرست ادیشن در آمریکا +عکس

۹۴ هزار دلار، قیمت لوتوس امیرا V۶ فرست ادیشن در آمریکا +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    خاک تو سر ایرانخودرو
  • ناشناس GB ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    سلام بیا لوتوس ۹۴ دلار پراید ۱۶۰ دلار این انصاف است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس