کد خبر 1280265
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
هشدار کاپیتان به بازیکنان پرسپولیس

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: الهلال در دیدار مقابل ما از شرایط میزبانی استفاده می‌کند و بازیکنان پرسپولیس باید آماده هر اتفاقی باشند.

به گزارش مشرق، «سیدجلال حسینی» امروز (یکشنبه) در جریان حضور اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در ایفمارک (مرکز پزشکی فوتبال)، اظهار داشت: الهلال یکی از قدرت‌های فوتبال آسیاست و با تمام وجود برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

وی افزود: این دیدار، برای هر دو تیم دشوار است و بازیکنان باید شرایط را درک کنند. برخی بازیکنان به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند و امیدوارم شرایط بسیار بهتری داشته باشیم. الهلال از امتیاز میزبانی خود استفاده می‌کند و بازیکنان ما باید آمادگی هر چیزی را داشته باشد.

این مدافع باتجربه گفت: هنوز در بازی رسمی به میدان نرفتیم و قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان، دو یا سه مسابقه تدارکاتی داشتیم. اکنون هم همین شرایط را داریم و بازی رسمی خیلی مهم بود. دیدار دوستانه خوبی مقابل سپاهان خواهیم داشت و سپس به مصاف الهلال می‌رویم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این باشگاه، تصریح کرد: اکنون زمان خوبی برای پرداختن به این مسائل نیست. سرپرست باشگاه پرسپولیس تلاش خود را به کار بسته اما باشگاه و بازیکنان شرایط سختی دارند. همه باید به او کمک کنند تا در شروع لیگ، روند خوبی داشته باشیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ ۲۴ مهرماه در ریاض برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    1 0
    به امید خدا و همت بچه ها ی دلیر و حماسه ساز ایرانی حماسه ای دیگر را رقم خواهیم زد دعای خیر دوستارانتان بدرقه راهتان و دست خداوند در دستانتان باد پیروز باشید و سربلند
    • لنگی سوراخ نمیرفت جارو به دمش بستن IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      داری انشا می خوانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس