افتتاح سفارت تل آویو در بحرین به مثابه جنایت علیه ملت فلسطین است

گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای مشترک ضمن محکوم کردن استقبال مقامات آل خلیفه از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، اعلام کردند: افتتاح سفارت تل آویو در بحرین جنایت علیه ملت فلسطین بود.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای مشترک به سفر «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین و افتتاح سفارت این رژیم در منامه واکنش نشان دادند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه مشترک خود ضمن محکوم کردن استقبال مقامات آل خلیفه از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، اعلام کردند: افتتاح سفارت تل آویو در بحرین جنایت علیه ملت فلسطین بود.

بیشتر بخوانید:

جوانان بحرینی پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند

در ادامه این بیانیه آمده است: از آنجایی که ملت بحرین نیز یک ملت ضد صهیونیستی است، افتتاح سفارت تل آویو در منامه جنایتی علیه بحرینی‌ها نیز بود. این اصرار عجیب و غریب از سوی مقامات آل خلیفه برای تداوم مسیر عادی سازی روابط، نشان دهنده اوج انحطاط اخلاقی آنها است.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین اعلام کردند که اقدام آل خلیفه در اعطای چراغ سبز برای افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه با تمامی اصول و ارزش‌های امت اسلامی که مبتنی بر لزوم آزادسازی قدس است، در تعارض است.

روز گذشته جمعیت الوفاق از به اهتزاز درآمدن پرچم فلسطین در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین خبر داد. این جمعیت اعلام کرد که جوانان بحرینی دست به چنین اقدامی زده‌اند. جوانان بحرینی در اعتراض به سفر اخیر «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و نیز اعلام حمایت از مسأله فلسطین پرچم این کشور را در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی برافراشتند.

افزون بر این، فعالان بحرینی اعلام کردند که نیروهای امنیتی آل خلیفه به سوی معترضان به سفر لاپید، گازهای اشک آور شلیک کردند. مردم بحرین در اعتراض به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تظاهرات مذکور را برگزار کردند.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» هم گفته بود: میزبانی از مقام رژیم صهیونیستی در بحرین قابل قبول نیست. این عضو جنبش حماس در ادامه نیز اظهار داشت: واقعیت این است که استقبال مقامات حکومت بحرین از وزیر خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی یک جنایت علیه منافع و مصالح امت اسلامی محسوب می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس