کد خبر 1279342
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
حوادث

درگیری دو پسر جوان به خاطر دوستی با یک دختر با قتل یکی از آن‌ها به سرانجام رسید.

به گزارش مشرق، ساعت ۱:۱۵ بامداد پنج‌شنبه هشتم مهرماه مأموران کلانتری‌۱۴۹ امامزاده حسن تلفنی به قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند که پسر جوانی در درگیری با پسر دیگری به قتل رسیده‌است.

مأموران اعلام کردند چند ساعت قبل پسر ۲۳‌ساله‌ای به نام اردشیر با یکی از بچه‌های محل‌شان که پسر ۲۰‌ساله‌ای به نام فرهاد است به خاطر رقابت عشقی درگیری خونینی را رقم می‌زنند که در جریان آن اردشیر زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود، اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی به کام مرگ می‌رود.

بدین ترتیب با گزارش قتل پسر جوان بازپرس همراه تیمی از کارآگاهان تشخیص هویت و اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.

بررسی‌ها حکایت از آن داشت قاتل و مقتول از مدتی قبل عاشق دختر جوانی به نام آزیتا بوده‌اند و روز حادثه هم آزیتا همراه فرهاد بوده که اردشیر راه آن‌ها را سد کرده و درگیری مرگبار رقم خورده است.

همچنین مشخص شد قاتل پس از حادثه سوار خودرواش شده و از محل به مکان نامعلومی گریخته‌است.

تحقیق از دختر جوان

همزمان با ادامه تحقیقات آزیتا که شاهد عینی حادثه مرگبار بوده به دادسرای امور جنایی تهران احضار و از وی تحقیق شد.

وی گفت: مدتی قبل با فرهاد که الان به عنوان قاتل فراری است آشنا شدم. ما با هم رابطه دوستانه بر قرار کردیم، اما بعد از مدتی فهمیدم که اردشیر هم از بچه‌های محلمان خاطرخواه من است و به همین خاطر با فرهاد اختلاف پیدا کرده‌است. آن‌ها رقیب عشقی بودند، اما هرگز فکر نمی‌کردم که روزی به خاطر من دست به چاقو ببرند و درگیری مرگباری را رقم زنند تا اینکه شب حادثه من با فرهاد قرار ملاقات گذاشتم که به تفریح و گردش برویم. فرهاد با خودرواش به سراغم آمد و من هم سوار خودرواش شدم و به راه افتاد که متوجه شدم اردشیر هم با خودرواش ما را تعقیب می‌کند. هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودیم که اردشیر با خودرواش راه ما را سد کرد.

وی ادامه داد: آن‌ها هر دو از خودروشان پیاده شدند و در حالی که اردشیر از من می‌خواست از خودروی فرهاد پیاده شوم با هم درگیر شدند. درگیری آن‌ها زمان زیادی طول نکشید که فرهاد دست به چاقو برد و ناگهان مشاهده کردم اردشیر خونین روی زمین افتاده است. پس از این فرهاد که لباسش خونی بود سوار خودرواش شد و به راه افتاد و کمی آنطرفتر مرا از خودرو پیاده و فرار کرد. من امیدوارم بودم که زخم اردشیر کاری نباشد و زود خوب شود، اما الان متوجه شدم که او به قتل رسیده است و از این موضوع خیلی ناراحت هستم.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه خونین ادامه دارد مأموران پلیس در تلاشند تا فرهاد را دستگیر و زوایای پنهان این حادثه را بر ملا کنند.

منبع روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    87 4
    این دخترهای بی بندوبار و بدور از چشم خانواده به چه قتل‌ها و نزاع‌های خطرناکی که دامن نزدند
    • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      22 6
      نتیچه بی حجابی و رها سازی فرهنگی همین است. انکار هم فایده ندارد. در دهه شصت اصلا از این خبرها نبود. اما هر روز حالا دهها مورد داریم.
    • بختیاری IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      5 1
      هر دو پسر ابله ونادان بودند.شک نکنید تنها معیار دختر بی صاحب مدل ماشین کله پوک فراری بوده خاطر خواهی و عشق کشکی بود که مش قربون و بیبی برای هاشم اگزوز سابیدن،(من یکی موندم خانواده این دختر. پشت فیوز اگر نبودن چرا اجازه دادن این انگل توی خیابون دست به دست بشه؟) کاش یکی پیدا میشد و اخرین خاطر خواه بازی(یا خاطرخواه موازی این دو بدبخت) دخترو پیدا میکرد. تا اون ....فراری میفهمید چقدرربدبخته
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      8 9
      شما پسراتونو خوب تربیت کنید تو بند این دختران بی بند و بار نیفتن سر یه دختر بی بند و بار و بی خانواده همدیگه رو با چاقو نزنن بکشضن
    • دیدگا IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      5 3
      خواهشا تصویر واضح دختر غیر شطرنجی پخش و نمایش داده بشه که با بی بند و باری و فریب دو تا جوون باعث چنین جنایتی شده! دخترایی که با بی بند و باری و فریب دنبال خوشگذرانی با این و اون هستن و تشکیل مثلث ها و مربع ها و ده ضلعی های مختلف میشن! باید رسوا بشن تا ریشه این فسادها کنده بشه!
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      3 2
      باز هم جنایت و پرپر شدن روزانه عده ای از جوانان ایرانی با ترویج افکار شیطانی غربگرایان اصلاحطلب برای مطامع دنیای پست شان با شعار دیوارکشی و کنسرت و استادیوم رفتن و اختلاط
    • به ۰۹:۴۱ GB ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      2 2
      پسرها را خوب تربیت کنید یعنی چه؟ تا کجا می شود از مردان خواست در جامعه ای مملو از تحریک و زنان بی حجاب و غرق در عشوه و آرایش زندگی کنند و اتفاقی هم نیفتد؟ تا زنان نخواهند فاسد باشند هیچ کاری از دست هیچ مردی در تمام دنیا بر نمی آید.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    45 2
    خاک برسردخترای بی خانواده ی این چنینی وسبک که وارد رابطه ی نامشروع بشوند وپسرای ساده را بارفتاروپوشش نامناسب گول بزنند..وباعث مرگ جوونی بشوند؟!خانواده هم درجریان باشد ونگوید کجا میری باپسرمجرد..تمام این قتل هاورفتارخارج ازعرف وشرع به خانواده برمی گردد..وگرنه اگردختری سنگین باشد ورفتارزننده نداشته باشد هیچ مردی جرعت نگاه کردن به او راندارد..اگرمرض ندارید دوستی چرا!؟قرارخواستگاری بذاریدوازراه درست ازدواح کنید.
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      5 2
      اینجا ایرانه دیگه اروپا و غرب نیست که همه با فرهنگ باشن اینجور اتفاق ها عادیه در ضمن چون مردم سیر نیستن تا یه دختر میبینن حاضرن همدیگرو بکشن تا بهش برسن
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      2 2
      کمی عمیقتر بنگریم ببینید سرمایه داران دلال صفتی که هزاران فرسنگ با انقلاب اسلامی ایران فاصله دارند چطور دخترکان و پسران جوان مملکت را در فروشگاه های خود تا 11 شب با کمترین حقوق و مرخصی و بیمه و بیشترین ساعت کار به بردگی میگیرند چطور در یک محیط مختلط از ساعتها دسترنج انها پول روی پول و دلار و سکه و اپاتمانهای و باغ و ویلا های فراوان میسازند در صورتی که اگر مسکن مهری نباشد این کارگران یک موتور هم نمیتوانند برای خود تهیه کنند و نتیجه میشود این جنایات
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    46 1
    3 احمق!
  • جبار US ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    40 3
    خاک برسرهرسه نفرشان!!!!!
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      1 1
      تو آمریکا احتمالا بی غیرت تر باشند . دو تا پسر و یک دختر !!!!!!
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    35 9
    عامل اصلی این قتل این دخترک هرزه و بی بند و بار بوده
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      3 8
      خخخخخخخ باشه پس طبق قتوای حضرت عالی دختر خانوم باید اعدام بشه و از قاتل هم باید دلجویی به عمل بیاد
    • GB ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      1 3
      قطعا همین طور است. اگر این زنان هرزه و بی حجاب در جامعه نگردند و دنبال دوستی با مردان نباشند هیچ یک از این حوادث پیش نمی آمد. اعدام این زنان به سود جامعه است.
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      0 1
      اینگیلیسی همینه که هست بدت میاد خوب جمع کن از ایران برو
  • احمد IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    31 1
    خاک بر سر این پدر و مادر که فقط تولید مثل بلدن نه تربیت اصلح . آخه ....بچت نمیگی 1 .2 نصف شب کجاست
  • IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    10 2
    همه جا همینطوری شده ازبرکت امنیتی که دولت فراهم کرده تا نزدیک صبح دختراوپسرا بیرونن نمیدونم چرا خانواده ها چیزی نمیگن حتی خیلی وقتا این شبگردیها تبدیل به سبک زندگی خانوادگی شده
  • ناشناس IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    13 1
    خاک برسر حسن فریدون که انقدر هزینه ازواج بالا رفته که یکی از این مشکلات تاخیر در ازدواج هست
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    12 4
    محله امام زاده حسن در جنوب تهران ويك محله قديمي با بافت سنتي است!!!در عجبم از خانواده هايي كه دختران خود را نا اگاه و رها تربيت ميكنند!به عنوان يك مادر مادر اين دختر را مقصر صددرصد اين مصيبت ميدانم!!!متاسفانه مادران مرعوب و تسليم فرزندان خود هستند!!!
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    9 1
    واقعا ما داریم به کدام سو میریم. خانواده ها دخترها رو رها کردن تا هر کاری دلشون میخواد انجام بدن. قدیم ها دخترها حتی روشون نمیشد تا با نامزدشون حرف بزنن، الان دیگه انگار شرم و حیایی وجود نداره
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    10 1
    دختر خيره سر ساعت يك نصف شب با يك پسر غريبه كجا ميرفتي ؟؟واقعا بر سر خانواده ها چه امده كه از كنترل و تربيت فرزندان خود عاجز و درمانده شده اند!!!!بخدا ماهواره و فضاي مجازي ريشه خانواده ايراني را ميخشكاند!كاري كه با صد جنگ نظامي نميتوان انجام داد!
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    5 2
    این همه دختر ازیتا تحفه بود اصغر جوشقونی یک نفر تو جوشقون قالی عاشق یک دختر بود رفت سربازی برگشت دختر شوهر کرد اون هم رفت یک دختر دیگر گرفت ماشا ا.. دختر ایرونی همشون گل هستن
  • مهراب IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    زوایای پنهان توشلوار قاتل ومقتول و آزیتاست، سلیطه بادلبری نوجوان الله رابه فناداد...
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    8 1
    خاك بر سر هرسه نفرتان
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    6 7
    ببخشید جسارتا ولی هرکسی که یهو بپیچه جلوی ماشین شما و بخواد شمارو بزنه چیکارش می کنین ازش تشکر می کنین و قدردان سیلی ها و مشت هاش می شید نود درصد تقصیر خود مقتوله بیجا کرد رفت جلوی یکی رو گرفت بردن هزار تا بلا سر دختره بیارن به تو چه مگه به زور داره میره
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      3 0
      بابا تو شاهکاری!!!!هرکسی چاقو در جیبش نداره نهایت خیلی غیرتی بود با مشت و لگد مبارزه میکرد از قدیم پست ترین و بی ربط ترین ادمها چاقو کشی میکردند!حمل و استفاده از چاقو نهایت نامردیه
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    13 0
    آزیتا باید بجرم مشارکت در قتل محاکمه تنبیه و شلاق بخوره ..کثافت! قاتل هم آویزون.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 2
    ای بابا چرا همه چی رو گردن دختره انداختید همه به دختره فحش میدید. پسرا با هم درگیر شدن مگه دختره گفته برو با چاقو بزنش البته عاشق شدن تاوان دارهولی نه مرگ. من نمیدونم اردشیر که میدونست آزیتا با فرهاد دوست هست چرا عاشق اون آدم قحط بود.
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      3 0
      ياد اهنگ اي قشنگ تر از پريا تنها تو كوچه نري ها ي شهرام شب پره افتادم!!
  • دختر اهواز IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 8
    ای بابا چرا همه چی رو گردن دختره انداختید همه به دختره فحش میدید. پسرا با هم درگیر شدن مگه دختره گفته برو با چاقو بزنش البته عاشق شدن تاوان داره ولی نه مرگ. اردشیر که میدونست آزیتا با فرهاد دوست هستند چرا عاشق اون شد مگه دختر قحط بود.
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      3 0
      شما كتاب عشقي زياد ميخوني!!؟؟دختر ي كه يك نصف شب با اين جسارت بخوانيد وقاحت همراه يك پسر است و قبلا هم مذاكراتي!!!با يك پسر ديگر داشته ارزش دارد خون به پايش ريخته شود!؟؟؟؟
    • GB ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      4 0
      اصل همین دوستی یعنی زنا. رسما داری می گویی بایکی دیگر زنا کن و رسما گناه را تجویز و تایید می کنید. بگو با خودت بیایند دوست شوند!
  • مگل IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    1 1
    واسه یه دختر ارزشش رو نداره همچنین حماقت هایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس