کد خبر 1279255
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
سه گزینه گل محمدی برای مهار همبازی طارمی/ روز سخت مدافع پرسپولیس

سعید آقایی به احتمال فراوان مدافع چپ پرسپولیس در دیدار مقابل الهلال خواهد بود.

به گزارش مشرق، پرسپولیس ۲۴ مهر مقابل الهلالی قرار خواهد گرفت که خط حمله قدرتمندی دارد. حضور بازیکنان خارجی گرانقیمت و باکیفیت کار را برای هر دفاعی سخت می کند. در کنار الهلال که خط  حمله قوی دارد پرسپولیس هم خط دفاع مستحکمی دارد و اگر با تمرکز بالا بازی کنند می توانند مهاجمان سرشناس الهلال را مهار کنند.

یکی از بازیکنانی که در این فصل به الهلال اضافه شده، موسی مارگا مهاجم تنومند اهل مالی است که همبازی مهدی طارمی بود. مارگا در بازی‌های اخیر در سیستم ۳-۳-۴ لئوناردو ژاردیم در سمت راست خط حمله الهلال قرار گرفته و این به معنای یک چالش سخت برای سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس است. گل‌محمدی برای این پست سه گزینه در اختیار دارد.

گزینه اول یحیی، سعید آقایی است که پس از هفته‌ها نیمکت نشینی در بازی با استقلال تاجیکستان به خط دفاعی پرسپولیس اضافه شد و نمایش خوبی از خود نشان داد.

یحیی برای مقابله با مارگا وحید امیری با تجربه را نیز در اختیار دارد که ممکن است با توجه به حساسیت‌های بازی او را دوباره به سمت چپ خط دفاعی برگرداند و یک پست غیرتخصصی را برایش در نظر بگیرد.

علی نعمتی تازه وارد نیز دیگر بازیکنی است که قابلیت بازی در این پست را دارد ولی حضور او از ابتدای بازی بعید به نظر می‌رسد و ممکن است با توجه به جریان بازی به عنوان یار تعویضی به میدان رود.

از تمرینات و بازی های دوستانه پرسپولیس اینطور به نظر می رسد که در دیدار مقابل الهلال، آقایی شانس بیشتری نسبت به سایر گزینه ها برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد داشت.

پرسپولیسی ها امیدوارند سعید بتواند مارگا را مهار کند؛ هرچند همه می دانند کار چقدر سخت است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس