کد خبر 1279051
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
تلاش مجید صدری برای مدیرعاملی در باشگاه پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس برای کسب مجز مدیرعاملی در حال برنامه ریزی و ارائه راهکار خود در جهت حل مشکلات مالی سرخپوشان در فصل آینده است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی با تصمیم هیأت مدیره توسط مجید صدری به عنوان سرپرست به فعالیت‌های اداری خود ادامه داد تا سرخپوشان برای دیدار با استقلال تاجیکستان دچار مشکل نشوند.

پرسپولیس پس از برد یک بر صفر مقابل نماینده تاجیکستان در یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا تمرینات خود را برای تقابل با الهلال عربستان ادامه داد تا برای این دیدار آماده شود.

حمید سجادی وزیر ورزش نیز برای حفظ آرامش باشگاه از انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره پرسپولیس صرف‌نظر کرد تا سرخ‌ها با کمترین تغییر برای دیدار با الهلال آماده شوند.

با این حال مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس برای ماندن در جمع مدیران سرخ تلاش می‌کند. او که شانسی برای کسب کرسی مدیرعاملی باشگاه ندارد در تلاش است تا با پرداخت بدهی‌های اعضای فعلی و همچنین ارائه طرح و برنامه برای فصل آینده نظر وزیر ورزش را به خود جلب کند.

صدری در طول یک سال گذشته بارها با جذب منابع مالی از راه دریافت پول قرض‌الحسنه از چند شرکت بزرگ مانع از بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس شد. همین امر نیز سبب شد تا او رئیس هیأت مدیره باشگاه شده و امور مالی را در دوران مدیرعاملی سمیعی همراه با او پیگیری کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که سودای حضور در شورای شهر تهران را در سر می‌پروراند پس از عدم کسب آرای لازم در انتخابات، در پرسپولیس فعال‌تر شد تا به سرپرستی باشگاه نیز دست پیدا کرد.

او پس از پرداخت ۴۰ درصد از مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی در اینستاگرام به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و پای گفتگو با هواداران نیز نشست.

تلاش‌های صدری و برنامه‌های او نشان می‌دهد که رئیس هیأت مدیره به فکر مدیرعاملی و ادامه حضور در پرسپولیس است تا شاید بتواند نظر حمید سجادی را با پیروزی احتمالی سرخ‌ها مقابل الهلال و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا جلب کند اما به نظر می‌رسد صدری برای مدیرعاملی با منع قانونی به دلیل بازنشستگی روبرو است و تنها در صورت درخواست وزیر ورزش می‌تواند مجوز بگیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۴ مهرماه مقابل الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد صدری اقبالی برای ماندن در جمع مدیران باشگاه ندارد و پس از بازگشت پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا باید منتظر مراسم تودیع او از پرسپولیس و حضور مدیرعامل جدید برای سرخ‌ها بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس