امیر حیدری: رزمایش نیروی زمینی ارتش در شمال غرب کشور برگزار می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش «فاتحان خیبر» با حضور تعدادی از یگان های نیروی زمینی ارتش، فردا در منطقه شمال غرب برگزار می شود.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با اعلام خبر آغاز رزمایش «فاتحان خیبر» گفت: رزمایش «فاتحان خیبر» با حضور یگان های زرهی، توپخانه، پهپاد، ‌جنگال و با پشتیبانی آتش بالگردهای هوانیروز فردا در منطقه شمال غرب آغاز می شود.

وی افزود: این رزمایش با حضور بخشی از تجهیزات و توانمندی های رزمی یگان ها و با هدف ارتقای آمادگی رزمی در این منطقه برگزار می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش «فاتحان خیبر» در منطقه شمال غرب کشور افزود: رزمایش های نیروهای مسلح ما در این منطقه و نقاط مختلف کشور برابر یک برنامه ریزی دقیق و بر اساس برنامه تقویمی اجرای رزمایش های یگان ها  و با هدف آزمایش سلاح ها، تجهیزات و ارزیابی آمادگی رزمی نیروهای مسلح در هر صحنه از  جغرافیا و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مانی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    23 0
    درود امیر
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      سلام دم بچه های ارتش و سپاه گرم گرم ...... سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ﴿۶۰﴾ هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!
  • US ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    8 0
    یاشا
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    1 0
    با سلام و درود فراوان بر نظامیان عزیز ایران اسلامی. رزمایش اخیر که با حمل نقل گستره نیروی زمینی همراه است. نشان داد این مطلب که دوره تانک و توپخانه و نفربر سرامده و موشک جایگزین آنها شده درست نیست پس مهم است نسبت به ارتقا و تولید تجهیزات مدرن تر که برای درگیری های جدید لازم است اقدام شود.مثل نصب زره اضافی کامپوزیتی یا انفجاری بر روی تانک های چیفتن موجود که در صورت اصابت پرتابه غیر هدایت شونده ار پی جی ۷ منهدم نشود. لازم بذکر است در قرن جدید حتی گروه های خلافکار و قاچاقچی مجهز به سلاح های ضد زره قدرتمند هدایت شونده مثل تاو و کورنت هستند.با تشکر
  • پرهام IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    من تورک خلج ساوه استان مرکزی به ۷۰ درصد جمعیت ترک ساوه و زرندیه ونوبران وغرق اباد و رازقان وتفرش وفراهان و شازند و... اماده نبرد با باکو هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس