رزمایش فاتحان خیبر نیروی زمینی ارتش

امیر سرتیپ حاجیلو گفت: ظرف مدت کمتر از ۴۸ ساعت توانستیم نیروها و تجهیزات را از شمالغرب کشور به منطقه رزمایش فاتحان خیبر منتقل کرده و رزمایش را با موفقیت اجرا کنیم.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش فاتحان خیبر با به کاری گیری بخشی از توان یگان های عمده شمالغرب کشور از جمله یگانهای مستقر در استان های قزوین، مرکزی، تهران، گروه پهپاد نزاجا و هوانیروز انجام شد.
وی خاطر نشان کرد: رزمایش ها معمولا مرحله تکمیلی آموزش ها هستند و چون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مرتباً در حال بروزرسانی ساختار و تجهیزات و توسعه دانش نظامی است، لذا در جهت هماهنگی ساختار جدید، آموزش ها و نیروها، لازم است در رزمایش های مختلف کارایی این بروزرسانی ها در میدان عمل تمرین شوند.
امیر سرتیپ حاجیلو ادامه داد: ما طبق دستوراتی که از سلسله مراتب فرماندهی دریافت می کنیم و در نقاط مختلفی که تشخیص داده شود رزمایش را اجرا می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • LU ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    52 40
    اون موقع که با کمترین هزینه باید به ارمنستان کمک می‌کردید گفتید دار و دسته الهام خان خاک اسلام است. الان که اذربایجان مواضع خودشو محکم کرده و داره شاخ و شونه میکشه یه رزمایش آبکی با تجهیزات منسوخ ۵۰ سال پیش راه انداختند. برای طالبان که بهشون میگید (مجاهد اسلام) هم الان میگم اینا بعداً شر میشن نگید نگفتید!
    • باسلام BE ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      3 0
      داستان حضرت ذوالقرنین را بخوانید
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      7 2
      چرا فکر می کنید از تمام مسائل پشت پرده خبر دارید? اگه توی اون مناقشه نظام طرف ارمنستان رو گرفته بود, الان میگفتید بفرمائید نتیجه حمایت نکردن از کشور مسلمان شده این دشمن تراشی
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      10 5
      چه ربطی دارد؟ فقط پان ترکها از علی اف دفاع کردند و جنگ نژادی و قومیتی را دفاع از سرزمین اسلامی دانستند!علی اف اساسا مسلمان نیست. یک فراماسونر و بشدت صهیونیست و عمیقا دشمن اسلام و تشیع است. اما طالبان مسلمان و جنبش ضد صهیونیستی است. آذربایجان مورد حمایت همه جانبه صهیونیسم بین الملل است اما طالبان در شرایط شعب ابیطالب و تحریمهای مطلق اقتصادی است. چی را با چی مقایسه می کنید؟
    • رضا تواضعی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      11 2
      یعنی تو جنگ مسلمان و نصرانی طرف نصرانی را می گرفتیم ؟ طبق تمام ضوابط مشروع دینی و قانونی ارمنستان اشغالگر بود و ما اگر پشت اشغالگر می ایستادیم قطعا امروز نمی توانستیم اینگونه در مقابل جمهوری علی اف قرار گیریم و حتی در دل شیعیان آن سوی ارس هم حق با ما باشد .
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      6 0
      ممنون که گفتی. اما یا نمی دونی یا میخوای ندونی، فرقی هم نمی کنه، از کی تا حالا تانک کرار و پهپادهای فوق پیشرفته و سایر تجهیزات آفندی، مربوط به پنجاه سال پیش شده؟ عدم دفاع از ارمنستان، دلیل قانونی داره، چون متجاوز بوده، بحث شاخ و شانه آذربایجان، به پروژه دیگری مربوط می شود و آن جاه طلبی اردوغان، رفیق گرمابه و گلستان صهیونیستها و آمریکا بصورت پنهانی، و دشمن آنها درظاهر است. وقتی آمربکا از ترس چین قرار است در شرق آسیا مستقر شود، جای او را در غرب آسیا، کی باید پر کند؟، ترکیه و صهیونبستها، تا مخل امنیت منطقه شوند. پس چه از ارمنستان دفاع می کردیم یا نه، آنها پیمانهای پنهانی خود را بسته بودند. ما راهبرد خودمون را داریم و آن هم قوی شدن هر روزه است. این را همه بدانند کسی جلودار ایران نبست، ممکن است مزاحم داشته باشیم ولی هماورد خیر.
    • سید عبدالله قریشی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      9 1
      کم کم بوی سوختگی های شدید درجه دو و سه از کامنت ها به مشام رسید ... دم ارتش و سپاه گرم، ببین با یه مانور یکروزه چطور اردوگاه دشمن رو بهم ریختن!
    • ایرانی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      6 0
      شما دوست عزیز خودت رو ناراحت نکن در جنگ آذربایجان و ارمنستان اجازه جانبداری از کسی را نداشتیم . به قول سعدی بین دو دشمن چنان رفتارکن که اگر دوست گشتند تو خجل نمانی و شرمسار . هر دوکشور همسایه ایران هستند و جانبداری از یکی به دشمنی طرف مقابل با ما می شد . اینکه دور تا دور ما را نامرد و قدر ناشناس گرفته تقصیر ما نیست البته روی حرف من با دولتمردان طرف مقابل است و گرنه در غیرتمندی ملت آذربایجان شکی نیست آنان چه بخواهند یا نه مثل سایر اقوام دور افتاده از وطن شاخه های این درختند . اینکه ایران در جنگ آنان دخالت نکرد گواهی بر راستی و صداقت ما با آنان است . ضمنا همان تجهیزات منسوخ میتونه یه سوراخ بزرگ توی قلبهای خائن و ترسو که به هر بهانه ای قصد تخریب خودی را دارند ایجاد کند. نگی که نگفتم .
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      3 13
      خفه شو آلبانی نشین
    • ایرانی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      4 0
      البته حساب مردم با دولت آذربایجان جداست اونها خود مردم نارداران که یکی از مناطق شیعه نشین هست سالهاست مورد آزار و ازیت قرار میده
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    11 0
    سلام دم بچه های ارتش و سپاه گرم گرم ...... سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ﴿۶۰﴾ هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      1 0
      جلسه تفسیر قرآنه یا درس خارج فقهه؟
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    9 4
    رزمایش اصلی جبهه فرهنگی است ایران گرایی را فراموش کردیم بجایش ترک گرایی را سی ساله دارن ترویج می کنن
    • GB ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 2
      ایران گرایی و ترک گرایی یعنی دشمنی با اسلام.
  • برجعلی IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    ای جان نثاران خدا یارتان .. باشد خداوند نگهدارتان . سلام درود بر ارتشیان غیرتمند و سپاهیان جان برکف بیاد ۸سال دفاع مقدس و نوحه جناب آهنگران افتادم ای جان نثاران خدا یارتان . صاحب زمان هست جلو دارتان..
  • برجعلی IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    2 0
    از کی تا حالا موشکهای نقطه زن شده منسوخ ۵۰سال پیش باورم نمیشه ایرانی باشی اینجور حرف بزنی فقط میتونه یه بیسواد کله پوک باشه که اینجوری به تجهیزات مدرن ارتش دلاور کشور خودش اینجوری بگه واقعا باورم نمیشه عاقل باشد یا چی بگم والا باعث خجالت است تضعیف نیروی خودی جانم فدای عزیزان ارتشی دلاور .و سپاهیان قهرمان کشور عزیز م ایران بزرگ جانم فدای رهبرم سید علی رهبر عزیزم لب تر کن تا جان فدا کنیین درسته جانبازم ولی اگر لازم باشد باز هم جان را فدا میکنیم جان ناقابلم فدای وطنم فدای دینم فدای رهبرم فدای جمهوری اسلامی ایران سر افراز
    • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      1 0
      دمت گرم داداش خوب گفتی جون ما فدای کشور و خاک وطن ما هرکی هم به کشور واهدافش توهین کنه با شیر مردانی چون شما وارتش سپاه طرفه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس