آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: به مسئولان کشورهای همسایه توصیه می‌کنم در دام توطئه‌های رژیم صهیونیستی نیفتند، اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در حاشیه رزمایش فاتحان خیبر اظهار داشت: مناطق مرزی شمال غرب مرزهای صلح و دوستی و برادری هستند و این را مسلمانان آن سوی مرز و این سوی مرز به خوبی می‌دانند و خواهان تداوم این برادری و دوستی هستند.

وی افزود: رژیم فتنه‌گر جهان در پی ایجاد اختلال و تنش در روابط حسنه کشورهای مسلمان است هر چه به موعد ۲۵ ساله مورد اشاره رهبر انقلاب یعنی پایان حیات این رژیم اشغالگر نزدیک می‌شویم این توطئه‌ها و دسیسه‌ها برای ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان بیشتر می‌شود.

امام جمعه تبریز گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی حافظان صلح هستند این رزمایش ها با پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و جهت ارتقاء آمادگی نظامیان است پیام دیگر این رزمایش به رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل این است که توطئه‌ها و نیرنگ هایشان نمی تواند موعد ۲۵ ساله برای پایان حیاتشان را عقب بیاندازد شاید نزدیک‌تر هم کرد.

آل هاشم تصریح کرد: به مسؤولان کشورهای همسایه توصیه می‌کنم در دام توطئه‌های رژیم صهیونیستی نیفتند، اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.

 رزمایش «فاتحان خیبر» نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و نمایندگان ستاد کل نیروهای  مسلح، در منطقه عمومی شمال غرب کشور از هشتم مهر ۱۴۰۰ آغاز شد.

در این رزمایش، ابتدا یگان پهپاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شناسایی کلی منطقه پرداخته و پس از ارسال تصاویر به قرارگاه فرماندهی، تیپ ۲۵ واکنش سریع با هلی‌برن نیروها در منطقه رزمایش، به اجرای عملیات رزم پرداختند.

در ادامه رزمایش، یگان توپخانه به اجرای آتش تهیه بر مواضع و اهداف از پیش تعین شده پرداخت و همزمان با آتش تهیه یگان‌های توپخانه، یگان‌های زرهی عملیات قدرت ضربت زرهی را اجرا کرده اند.

در تمام مراحل رزمایش فاتحان خیبر، بالگردهای کبرای هوانیروز ارتش، با اجرای آتش یگان‌های عمل‌کننده را پشتیبانی کردند.

 آل هاشم در رزمایش فاتحان خیبر: مسئولان کشورهای همسایه در دام توطئه‌های رژیم صهیونیستی نیفتند / مناطق مرزی شمال غرب مرزهای صلح و دوستی‌اند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • رضا IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    41 5
    حاجی مرز های اشغالی هستند استان شمالی باید آزاد بشه اگه ثبت نام میکند آماده ایم
  • NL ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    18 3
    سلام بر آل هاشم
  • ناشناس IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    13 6
    جاج آقا(آل هاشم)، مشکل ما کشورهای هم مرز ما یا یهودی ها نیستند.مشکل ما بی عدالتی اجتماعی و اقتصادی داخل کشور است.از این اقدامات هزینه آور و بی فایده و حتی مضر پرهیز کنیم.به جای این سیاه نمایی ها تخم مرغ، گوشت ، مسکن و اشتغال را برای مردم ارزان و تسهیل کنیم.
    • ش. AE ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      1 0
      همه چیز به جای خودش نباید غافل شد اول انقلاب غافل شدیم عراق و همه غرب و آمریکا ریختن تو کشور الان هم همین وضع است دشمن دانا که غم جان بود به از آن دوست که نادان بود
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    13 0
    عجب نقشه ترکیه یا خود آذربایجان هم کشک؟ یک چیزی بگو که اینقدر ما را...!
  • دلسوز IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    14 1
    آره حرفشونو مث بچه خوبی گوش میدن .لامصباعلی اف و اردوغان گوششون بدهکار این حرفاست؟!!
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    8 5
    دشمن ما تنها صهیونیست ها نیستند آیا فراموش کردید بیشترین جنگهای ما در تاریخ با مردم سرزمین آناتولی بوده چه زمانی که رومی و یونانی زبان بودند و چه زمانی که ترک زبان و عثمانی شدند.
  • رضا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    16 2
    برو عمو ردّ كارت ، مگه همين تو و امام جمعه هاى سه تا شهر ديگه نبوديد كه در بحران قره باغ پشت الهام قمارباز رو گرفتيد ؟! مگه نمى گفتيد سرزمين اسلامه ؟! سرزمينى كه اسرائيل پا توش بذاره يه قرون ارزش داره ؟! شما آخوندها معمولاً سر از سياست درنمياريد و اشتباه ميكنيد خودتونو با رهبرى مقايسه ميكنيد بنده خدا شصت ساله داره مشق سياست ميكنه و يه عالمه تجربه داره ، خواهشاً در تصميمات ايشون دخالت نكنيد كه از قديم گفتند اگه على ساربونه ميدونه شتر شو كجا بخوابونه .
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    13 4
    باکو خاک غصب شده ایران هست و باید به ایران ملحق شود
  • علی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    15 3
    استان آران مثل جنوب لبنان از لوث اسرائیل و خائنهای داخلی باکو پاکسازی بشه
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    14 0
    تمام همسایه ها منتظرن ایران ضعیف بشه حمله کنند
  • نیما IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    4 1
    زمانی که باید دخالت می کردید ساکت ماندید . الان دیگه چه فایده؟؟!!!
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    4 2
    خیلی جالبه همین آقا از اون دسته بود که داد و فریاد خاک اسلامش گوش فلک رو کر و کور کرده بود!ببین کیا بر جامعه حکم میرانن
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    1 2
    با سلام و احترام بر جناب آقای آل هاشم ، امام جمعه محترم وبزرگوار شهر قهرمان پرور تبریز جهت ابراز علاقه و ارادت به معظم له عرض می کنم : سلام اولسون سنه ای آل هاشم __یرندیر گئوزم اوسته مثل قاشم __ دیایدی دشمنون باشنه داشم __نه خوشدیر دین یولوندا گدسا باشم .
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    0 0
    آل هاشم همونی نیست که بیانیه حمایت از رژیم باکو داده بود؟ الان ایشون مثلا دارای درایت و درک سیاسیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس