کد خبر 1278113
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

شرکت هواوی در همان ابتدای معرفی سرویس‎های اختصاصی موبایل خود (HMS) به صورت رسمی اعلام کرد که هر شرکتی بنابر نیاز و علاقه خود می‎تواند از آنها استفاده کند. در همین زمینه به تازگی شرکت LeTV که از شرکت‎های باسابقه در زمینه تولید گوشی هوشمند در چین است اعلام کرده که اولین گوشی هوشمند خود با HMS به نام LeTV S1 را به زودی وارد بازار خواهد کرد. LeTV اولین شرکتی غیر از هواوی است که این سرویس‌ها را به صورت پیش فرض روی محصولات خود نصب می‎کند.

اولین گوشی غیر هواوی مجهز به HMS رسماً معرفی شد

بر اساس اعلام این شرکت، کاربران چینی می‌توانند گوشی LeTV S1 را از روز پنج‌شنبه 8 مهر ماه خریداری کنند. هرچند هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته، انتظار می‌رود این دستگاه در گروه قیمتی اقتصادی و در بازه زیر 150 دلار به بازار عرضه شود.

گوشی LeTV S1 از یک نمایشگر 6.5 اینچی برخوردار بوده که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل به نمایش بگذارد. در بالای این نمایشگر نیز یک بریدگی با طراحی قطره‌ای تعبیه شده است. حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند که در ابعاد 146.6 در 76 در 9.7 میلی‌متر ساخته شده، در پشت آن قرار دارد.

گوشی LeTV S1 از تراشه UNISOC Tiger T5710 به عنوان مغز پردازشی استفاده می‌‎نماید. این شرکت یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای تامین انرژی دستگاه در نظر گرفته است. در پشت دستگاه نیز یک ماژول دوربین سه‎گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان و ماکرو قرار گرفته‎است.

خبر مهم دیگر در مورد این گوشی قابلیت کار کردن با شبکه‎های 5G است که با توجه به بازه قیمتی دستگاه، جذابیت‎های آن را دوچندان می‎کند.

گوشی‌های هواوی چند سالی است که به جای سرویس‌های موبایلی گوگل، از HMS استفاده می‌کنند و حال LeTV S1 به اولین گوشی غیر از محصولات این شرکت تبدیل شده که به قابلیت‌های این سرویس مجهز می‌شود.

اولین گوشی غیر هواوی مجهز به HMS رسماً معرفی شد

باید به این نکته اشاره کنیم که علاوه بر HMS و اپلیکیشن‌های مخصوص گوشی‌های هواوی مانند Music و Books، در بخش نرم‌افزاری گوشی LeTV S1 سیستم عامل FreemeOS 9.1.0 مبتنی بر اندروید 9 نیز به کار رفته است.

لی ژیائووی، مدیر اجرایی اکوسیستم هوشمند LeTV می‌گوید که این شرکت قصد دارد یک اکوسیستم جامع را شکل دهد و در این راه علاوه بر راهکارهای اختصاصی و داخلی، روی تجربه شرکت‌های موفقی مانند هواوی نیز حساب ویژه‌ای باز نموده است.  با این اوصاف باید به این نکته نیز اشاره کنیم که گوشی LeTV S1 و دیگر محصولاتی که در این برنامه جدید عرضه می‎شوند قابلیت اتصال و هماهنگی کامل با محصولات هواوی را نیز خواهند داشت.

علاوه بر گوشی LeTV S1 که در گروه محصولات، میان رده جای می‌گیرد، شرکت چینی رونمایی از یک گوشی هوشمند پرچم‌دار را نیز در برنامه دارد که سال آینده به بازار خواهد آمد.

 LeTV که در سال 2015 چندین گوشی به بازار فرستاد و با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد، این بار با وجود شرکت‌های چینی متعدد فعال در حوزه ساخت گوشی هوشمند، کار آسانی نخواهد داشت. به همین دلیل کارشناسان اعتقاد دارند که استفاده از سرویس‌ها موبایلی هواوی که در بازار این کشور بسیار موفق عمل کرده، انتخاب هوشمندانه‌ای برای مدیران این شرکت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس