کد خبر 1278067
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در اربیل

یک منبع امنیتی عراقی امروز سه شنبه از تحرکات مشکوک و غیر عادی نظامیان آمریکایی در اربیل خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، یک منبع امنیتی عراقی امروز سه شنبه از تحرکات مشکوک و غیر عادی نظامیان آمریکایی در اربیل خبر داد و اعلام کرد که نظامیان آمریکایی ستونی از خودروهای نظامی و ادوات زرهی را از فرودگاه اربیل به سمت مناطق پیرامون شهر اربیل به حرکت درآوردند.

این منبع اعلام کرد: نیروهای آمریکایی اقدام به پرسه زنی در نزدیکی فرودگاه اربیل زدند و گمان می رود که هدف از این اقدامات شناسایی مناطق به منظور رسیدن نظامیان جدید آمریکایی باشد.

منبع مذکور افزود: شب گذشته هم بالگردهای آمریکایی بر فراز مناطقی در مرز عراق و سوریه در نزدیکی گذرگاه فیشخابور به پرواز درآمدند.

گفتنی است که نیروهای آمریکایی در پایگاه الحریر در نزدیکی فرودگاه اربیل حضور دارند. مرز سوریه و عراق از سمت اقلیم کردستان عراق هم گهگاه شاهد تحرکات غیرعادی نیروهای امریکایی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    5 0
    من هم میفهمم مرگ مورچه که می‌رسد بال درمی‌آورد ! شکستی سخت هزاران بار سخت تر از افغانستان درانتظارتان است . قبلاً به طویله دعوت شدید !؟
  • 978 DE ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    می تونه عملیات شناسایی برای حضور ترکیه باشه (البته احتمال ضعیفیه ولی هست) اخیرا ترکیه سر قرارداد 2023 ادعاهایی روی موصل و اربیل و شمال سوریه داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس