کد خبر 1277639
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۵
کیهان: اصلاح‌طلبان قمپز در کردند!

گفت: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش خود اعتراض کرده است که چرا ایران به آژانس اجازه نصب مجدد دوربین‌ها در مجتمع تسای کرج را نداده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش خود اعتراض کرده است که چرا ایران به آژانس اجازه نصب مجدد دوربین‌ها در مجتمع تسای کرج را نداده است.

گفتم: مگر همان دوربین‌هایی نیست که در یک عملیات خرابکارانه آسیب دیده بود و رژیم صهیونیستی تلویحاً انجام آن خرابکاری را برعهده گرفته بود ؟!

گفت: همان دوربین‌هاست.

گفتم: عجب رویی دارند ! خب از کجا معلوم که دوباره جاسوسان تروریست در پوشش کارشناسان آژانس در نصب دوربین‌ها خرابکاری نکنند ؟! اصلاً چرا بند و بساط آژانس را جمع نمی‌کنیم و به این بازی خسارت‌بار پایان نمی‌دهیم؟!

گفت: اتفاقاً حالا که این خرابکاری با واکنش مقتدرانه ایران روبه‌رو شده، صهیونیست‌ها از سگ پشیمان‌ترند که چرا قُمپز در کرده و مسئولیت آن خرابکاری را پذیرفته بودند !

گفتم: یارو قبل از شروع کنکور برای بغل‌دستی خودش از شیرین‌کاری‌هاش در تقلب تعریف می‌کرد. نگو که طرف بازرس کنکور بود و بعد از شروع کنکور، با پس‌گردنی از جلسه بیرونش کرد !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    نهادهای بظاهر بینالمللی ودر واقع الت دست شیطان بجای انجام تکالیفشان وبدهیهای وکوتاهی همیشه طلبکار ودرجهت منافع شیطان قدم بر میدارند .پذیرش اخیر انها اضافه بود مگر ابتدا حداقل خرابکاریها درتاسیسات ایران را محکوم میکردند.مانباید در رابطه با ارتباط با غرب عجله بخرج دهیم باید طلبکاری کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس