سارق مسلح

جانشین فرمانده انتظامی تهران از دستگیری سارقان مسلح متواری بزرگراه همت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: ۱۸ شهریور ماه گروهی از سارقان مسلح حین سرقت مسلحانه در حوزه باغ فیض تهران با ماموران درگیر شدند که قبل از انجام سرقت یکی از سارقان و یکی از ماموران مجروح شدند.

وی با بیان اینکه افراد در زمان فرار ۵ قبضه سلاح را در محل بر جای گذاشتند، گفت: متهمان پس از فرار وارد بزرگراه همت شدند و از خودروی عبوری ۲۰۷ که متعلق به یکی از شهروندان بود زورگیری کردند و با همین خودرو متواری شدند.

سردار هداوند با بیان اینکه متهمان پس از ۱۲ روز از انجام سرقت توسط پرسنل اگاهی پلیس پایتخت شناسایی و در عملیاتی شبانه دستگیر شدند، تصریح کرد: در زمان دستگیری متهمان ۳ قبضه سلاح و مهمات جنگی و اموال مسروقه متعلق به شهروندان از مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه متعدد سرقت مسلحانه در شهرستان‌های اطراف پایتخت هستند، گفت: یکی از متهمان پرونده متواری و تحت تعقیب است و در مجموع ۳ نفر از متهمان پرونده دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به مجروحیت یکی از بانوان که در محل وقوع سرقت عابر بود و در حال عبور از محل انجام سرقت بود، گفت: وی از ناحیه پا مصدوم شده و در یکی از مراکز درمانی تحت نظر پزشکان است.

سارقان مسلح متواری بزرگراه همت دستگیر شدند +عکس

سارقان مسلح متواری بزرگراه همت دستگیر شدند +عکس

سارقان مسلح متواری بزرگراه همت دستگیر شدند +عکس

سردار هداوند با بیان اینکه امیدواریم حکم این افراد توسط دستگاه قضایی در خور جرایمی که انجام دادند، صادر شود، تاکید کرد: با تمام توان و با هماهنگی دستگاه قضایی در حال برقراری امنیت پایتخت هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    12 0
    جناب اژه ای مفسد فی الارض شاخ و دم داره؟ الان این سارقین مسلح مفسد فی الارض نیستن و نباید اعدام بشن؟ باید تشریف ببرن هتل زندان زرشک پلو میل کنن؟ امنیت مردم کشک؟
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      4 5
      مگه دفه قبل که تو رفتی بهت زرشک پلو دادن؟ تجربت بالاسا
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      1 1
      چرا وقتی میدانند این افراد جنایتکار هستند سالم انها را دستگیر میکنند ؟ یک تیر به نخاع انها بزنند و بعدا دستگیرشان کنند. این افراد فلج روی تخت باشند برای جامعه کمتر هزینه دارند
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      0 2
      ۱۴:۴۰ : احساسی برخورد نکن، درسته خطاکار هستند ولی خب هموطن خودمون هستند، شاید توبه کردن تو زندان و فرد مفیدی برای جامعه شدن.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    6 1
    با این همه سلاح جنگی آیا این مجرمان باید در خیابانها آزاد می گشتند .مگر اینجا تگزاس یا غرب وحشی است . چرا فکری به حال سلاح بدون مجوز و قاچاق نمی شود. اگر قاچاقچیان اسلحه و سارقان مسلح با سلاح سرد و گرم را مطابق قوانین اسلام مجازات کنید دیگر کسی به فکر اینگونه اعمال نمی افتد . خلاصه که برای هر تصمیمی غیر از اجرای احکام اسلامی در پیشگاه خداوند سبحان باید پاسخگو باشند چرا که با امنیت و حصن امت اسلامی بازی کرده اند . از ما گفتن . اللهم عجل لولیک الفرج
    • چه فرقی می کنه IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      4 0
      اللهم عجل لولیک الفرج حتمأ جزای این سارقان که با جان و مال مردم بازی می کنن را خواهد داد
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 0
    "وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه متعدد سرقت مسلحانه در شهرستان‌های اطراف پایتخت هستند ..." پانزده روز دیگر آزاد می شوند (اگر تا به حال نشده باشند) و در خدمت امت شهید پرور خواهند بود و نیروی انتظامی هم دوباره آنها را شناسایی و دستگیر می کند و قاضی هم دوباره آنها را آزاد می کند. مملکت قانون دارد، چی خیال کردید؟
  • ... IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    3 1
    حالا اینا خوبه شب ها بریت بیرون مرکز شهر یا پایین تر بدتر از اینا هستن
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    اینها رو فقط باید یک دستشونو قطع کرد تا این کارا رو نکن آدم اگه بخاد ادب بشه نباید یه کار اشتباهی رو بیشتر از یه بار انجام داد پس این جور آدما که چندتا پرونده دارن آدم بشو نیستن
  • علی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    سیستم مقابله با جرم در مملکت ما مثل یک ظرفیه که تهش سوراخه هر چی میریزن توش از زیرش در میره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس