شارلوت گاندو

توضیح بیاینا محمودی بازیگر ارمنی نقش شارلوت در گاندو، درباره حجابش در سریال را می بینید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    15 30
    اینکه گردن آدم پیدا باشه یا حتی یک لایه ای روی گردن درست کنند ولی بازپ حجم بدن پیدا باشه بازم حرامه. حالا چه گاندو و سریال خوب ایم کار رو بکنه یا سریال دیگه.این دلیل نمیشه رو اشتباه هایی که مثلا این سریال داشته چشم بپوشیم.توی همین گاندو دو میخواست بگه که شارلوت مشکل اخلاقی داشت ۳ بار تو سرایل بعضا هم با روش بد القا می شد؟ واقعا میتونند جواب خدا رو بدند.حواسشون باید باشه که این یک فیلم اسلامیه نه یک فیلم هالیوودی که عنصر شهوت یکی از کار هاشون برای جذاب کردن فیلمه(من نمیگم این عزیزان با قصد این کار رو کردند ولی اشتباهه) یا تو خود گاندو ۱ همین گریم ها روی زن جیسون رضائیان بود یا یک جاش صحنه رقصیدن جیسون کنار زنش با یک وضع بد بود این ها اشتباه های قطعی این سریاله. فیلم باید اسلامی ساخته بشه. مثلا همین که این ها وضع اخلاقیشون بد بوده رو میشد قشنگ طور دیگه ای بیان کرد بدون ایجاد صحنه های شهوانی
    • DE ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      22 9
      اولا کلاه گیسه.... دوما مگه داخل سریال حضرت یوسف زلیخا گلاه گیس نداشت
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      2 10
      خطاب به عوامل گاندو،توی گاندو یک هم اون بازیگره که همسر جیسون بود اقلیت بود؟!!! بعد کجا هست که توی سفارت یک ایرانی میتونی حجابش رو برداره؟
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      3 8
      اولا همان کاری که حضرت یوسف علیه السلام هم انجام شد اشتباه بود اما به هر حال معلوم بود که کلاه گیس است و با موی واقعی اشتباه نمی شد. ثانیا آن مربوط به مصر باستان بت پرست بود و نه در مورد شرایط فعلی حاضر در ایران جمهوری اسلامی.
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      1 3
      از قدیم رسم بود که در تعزیه ها یکی دو مردک سبیل کلفت با صدای نخراشیده ، لباس زنانه تنشان می کردند و در نقش های زنانه مثل حضرت زینب ، بازی کرده و بعضا اشعار تعزیه از زبان ایشان می خواندند . خب الان هم می شود دور همه زنان بازیگر را خط کشید و مردان نقش زنان را بازی کنند !
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    5 11
    بعله در سفارت خانه های ایران در جهان هم بی حجاب می تواند برود داخل آن!! تناقضات تا این حد دیده اید!
    • DE ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      1 2
      ایشون تنها بازیگر این مجموعه بودند. شما با ایشون مشکل دارید یا با سازندگان این مجموعه؟ به نظر مشکل شما چیز دیگری است. بهتر است این کینه های بی ثمر را از دلتان خارج کنید.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    13 27
    اول بگو ببینم حضرت مسیح اجازه داده بی حجاب باشید؟ تا بعدا برویم سراغ اقلیت
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      6 4
      مطلقا اجازه نداده و تمام شریعت حضرت موسی علیه السلام و از جمله حجاب را تایید کرده است و تا همین ص سال قبل زنان مسیحی اروپا و آمریکا با حجاب بودند که عکسهایشان هم هست.
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      9 4
      همین را می خواستم بگویم که هیچ دین ابراهیمی اجازه بی حجابی نداده
    • DE ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      1 1
      به شما چه ربطی داره این مساله. اینها بر اساس تفسیر خود از دین خود روسری نمی پوشند. شما چکاره ای که تعیین تکلیف کنی؟! داعشی گری آن هم در ایران؟!!
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    11 24
    این کار زشت عوامل سریال هیچ توجیهی ندارد مطمئنا جاده صاف کن بقیه خواهند بود و هدف دقیقا همین است
    • فری IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      14 2
      باشه تو خوبی
    • DE ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      7 5
      اولا کلاه گیسه.... دوما مگه داخل سریال حضرت یوسف زلیخا گلاه گیس نداشت
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      3 2
      واقعا کسی کلاه گیس زلیخا را با موی طبیعی اشتباه می گرفت؟ چرا الکی توجیه می کنید؟
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    10 3
    هنرمند زیبایی است.
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      4 1
      چشمات قشنگ میبینه عزیزم
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    8 1
    در همین کلیپ الان اینی که بنده خدا داره اسمش حجابه؟
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      3 1
      دقیقا، سوال منم بود.
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    8 6
    قرار نیست چون سریال آگاهی سیاسی میده زیرکانه ضربه فرهنگی بزنه آقایون مدیر کمی هشیارتر باشند
  • ر IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    15 2
    دوستان؟ پس این بنده خدا ها چیکار باید بکنن؟ خب توی واقعیت اون خانم همینجوری و شاید بدتر از اینا بوده.. حالا اگه کارگردان میومد همونجوری که شما میگین فیلم درست میکرد خودتون میومدین ادعا می کردین که نه داره دروغ میگه اون خانمه خارجیه همه جا که حجاب نمیکنه.. فقط دتبال حاشیه این بخدا..
  • هادی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    6 4
    گذر از خطوط قرمز به صورت تدریجی داره انجام میشه ، امروز یک بازیگر رو میارن بی حجاب نشون میدن میگن نه این ایرانی نبود اقلیت بود مو مصنوعی بود ، مشکلی نداره ، 10 سال دیگه که نتونستین بچه هاتون رو جلو تلوزیون بنشونین بهتون میگم ، با این وضع پیش بره کمکم به ناکجاآباد میریم و بلاهایی که سر جوامع غربی اومد سر ما هم میاد .
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    4 5
    قطعا صدا و سیمای جمهوری اسلامی نباید به بهانه اقلیت و... بی حجابی رو رواج بده این قضیه خودش گاندوی 3 رو نیاز داره
  • HOSEin IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    7 0
    خانم محمودی در سریال گاندو فوق العاده ظاهر شد به طوری که بینده اصلا فکر نمی‌کرد داره فیلم نگاه میکنه
  • مرتضی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    11 2
    خدارحمت کنه سید محمود طالقانی رو که میگفت.میترسم روزی برسد که فقر و فلاکت و دزدی بیت المال امری عادی گردد و موضوع حساس جامعه بشود ۲تار موی زن که بیرون روسری است یا توی روسری...😔شما موضوع فیلم رو نگاه کن خیانت هایی رو که مسولین میکنن رو ببین ....چسبیدی به موهای این بنه خدا که کلاه گیس ...یا یک لایه گذاشته.....حرام است یا حلال😲😲😲😲
  • Mahmoud CA ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 1
    تظاهر په امری که خلاف شئونات اسلامی (در بازیگری در فیلمها) نتیجه منفی دارد مثل بی حجابی که بیننده را بخطا میاندازد یا نوشیدن بعنوان مشروبات الکلی حتی میدانیم واقعی نیست ولی اثر منفی میگذارد ،ابتکار وخلاقیت داشته باشید ،آن فیلمهای هالیوود صهیونیزم است که دائم نشرفساد و انحطاط دارد.
  • رضا IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 2
    کسی که دین و ایمانش محکم باشه با یک گردن و مو که نباید دینش منفجر بشه یا مویی که دیده میشه نباید باعث بی دینیش بشه.آخه این چه حرفیه.یعنی انقدر بی ایمان هستین که با دوتار مو یه سرو گردن لرزش به دین و ایمانتان میافته.خیلی متاسفم برای این دین محکمتان که به تار مویی بنده
  • . IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 0
    هیچ چیزی هیچ وقت مشکل ساز نبوده و نیست به جز طرز فکر آدم ها و طرز نگاه ها ... درسته که به ما آقایون یاد ندادن که ما خودمون رو اصلاح کنیم و فکرمون رو عوض کنیم ، ولی می تونیم خودمون یه سری چیزا رو یاد بگیریم... ایمانمان را قوی تر کنیم و همش به خانم ها ایراد نگیریم. من خودم به عنوان یک انسان، یک مرد، تو هوای گرم تابستان با یک آستین کوتاه تحمل گرما واسم مشکله. و واقعا دلم می سوزه به حال خانمها که با اون شال و مانتو و چادر چه طور تحمل می کنن گرما رو ...
  • khakhs IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 0
    بقول آقای مرتضی به نقل از اقای طالقانی حالا همه مشکلات ما حل شد دوت تار موی این بازیگر شده معضل. باید بحال جامعه ای که تا این حد از واقعیتها ,عقل ومنطق فاصله گرفته غبطه خورد. چرا هرچیزی رو اسلام مالی میکنید ومی خواین خودی نشون بدید اونی که میگه گردن این خانم معلوم بود اگر مرده( ببخشید لطفا به یک روانشناس مراجعه کنه کسی که این همه موضوع فیلم براش بی معنی ودوتا تار مو یا گردن لخت یک خانم اهمیت داره بنظرم باید در نگاهش تجدید نظر کنه) اگر خانمه ( این همه حجمه نسبت به کسی که اقلیته اشتباهه) ثانیا حتما عوامل فیلم ملاحظات فقهی و مذهبی را بررسی کردند که این گونه این نقش را ظاهر کردند. وبعد اینکه واقعا در همین تلویزیون ملی خدمان شما صحنه هائی بد تر از این از فیلمهای خارجی ندیدید دهه 60 پزشک دهکده رو نشون میدادند بااینکه لباسهای بلندی داشتند اما استایل برخی از هنر پیشه ها بگونه ای بود که جلب توجه می کرد خواهشاًقدری نگاهتان را از ظواهر به محتوا ومعرفت برخی از اتفاقات تغییر بدید اینگونه فکر کردن برای یک جامعه که داعیه اسلام دارهاصلا خوب نیست
  • مسعود IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 0
    حضرات صاحبین اصل شرع اسلام لطفا کمی آهسته تر نباشد که عدم رعایت ظواهردین باعث ضربه زدن به متن دین شود که متاسفانه هم دین وهم مذهب امروز فقط استارت انجام امور رابعهده دارد وبعداز شروع هرکارناپسند که اصلامنظورم به حجاب نیست دیگر اسمی از دین ورعایت اصل آن نیست.اختلاس ارتشاء سرقت زنا ووووووهمه شما فکرمیکنید در کشوری غریبه اتفاق افتاده.نه بهیچوجه همه آن کنار گوش شما همسایگی شما یا درشهرشما.اماچرا کشورهای اروپایی یاامریکایی مسائل یادشده درآن بسیارکم رنگ است ودربعضی که اصلا وجودندارد.نکندبخاطراین است که آنان درک درستی ازدین ما یافته اند ولی ماهمچنان درگیر جزئیات وپیش پاافتاده های دین هستیم .درصورتی که شاید ازیاد برده باشید که اساس دین فقط وفقط انسانیت وپیاده شدن آن درجوامع اسلامی است.یادتان ویادمان باشد اگرانسانیت باشد همه چیز خودبخوداصلاح میشودآنچه که حتی درقرآن هم سفارش موکدمیشودوحجاب رابرای کسی که رعایت نکند گفته دچارمشکل وعذاب جامعه میشود،نه بادعوای منو شما واجبارخواندن آن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس