سردار فدوی: آمریکا مجسمه شرارت در جهان/ عمل به تکلیف عامل توفیق الهی است - کراپ‌شده

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آخرین توانمندی‌های این نیروی نظامی را در گفت‌وگوی ویژه خبری شیکه دوم سیما تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب یکم مهرماه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما به بررسی آخرین توانمندی‌های سپاه پاسداران پرداخت.

دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی به تکلیف خود در همه زمان‌ها عمل کرد گفت: در زمان جنگ روالی وجود داشت به طوری که بعد شرایط به گونه‌ای شد که نه تنها در سرزمین ما بلکه در سرزمین‌های دورتر شرارت‌های آمریکا ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

سردار فدوی: قدرت انقلاب با ۲ سال پیش هم قابل قیاس نیست

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تنها نیرویی که در برابر این شرارت قرار گرفت توانمندی انقلاب اسلامی بود افزود: نیروی قدس مسئولیت را به عهده داشت و در سرزمین‌های دور شرارت‌های که به انقلاب اسلامی ایران وارد می‌شود را پاسخ می‌داد. جنگیدن مربوط به همه پاسداران است، در برخی از موارد شرایط ویژه و خاص است لذا خداوند عنایت ویژه‌ای دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه از رفقای حاج قاسم بیشتر ذهنشان بر روی مواردی می‌رفت که بر حسب ظاهر کوچک بود، اما خداوند آن کارها را بزرگ قلمداد می‌کند و برای آن امور اجر قائل می‌شود، ادامه داد: حاج قاسم مادر پیر شهیدی را که به سختی راه می‌رفت را دید به طوری که خم شد و پای مادر شهید را بوسید.

وی با اشاره به اینکه برخی از اقدامات کوچک بسیار بزرگ خود را جلوه می‌دهد خاطرنشان کرد: حاج قاسم در بین شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم به طور کلی در طول ۴۳ سال در راس قله شهادت قرار داشت لذا خداوند کاری که با حاج قاسم کرد با دیگران نکرد.

دریادار پاسدار فدوی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ میلیون از مردم ایران در شهرهای مختلف در مراسم تشییع حاج قاسم حضور داشتند گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام در سال ۴۲ همه دنیا از جمله مستکبرین را منفعل کرد، آن‌ها تصور می‌کردند که می‌توانند بر ما فائق آیند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن در ۲۴ بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی در کردستان، خوزستان و سایر استان‌ها وارد عمل شد به طوری که جنگ هشت ساله را به راه انداخت و بعد از پایان جنگ با عراق ۸۲ کشور اعلام کردند که پشت سر صدام بودند و لذا دو ابرقدرت یعنی آمریکا و شوروی سابق با ما جنگیدند و قوت انقلاب اسلامی به شکلی بود که همه را منفعل کرد.

وی با اشاره به اینکه وعده خدا حق است و در بسیاری از آیات قرآن عنوان شده که در وعده خدا تخلفی نیست افزود: همه وعده‌های خدا شرط دارد که باید بندگان خدا آن را انجام دهند و بندگان خدا در انقلاب اسلامی پیرو حضرت امام شرط‌ها را انجام دادند لذا آن شرط‌ها خیلی زیاد نبود، خداوند بندگان خود را در زحمت ویژه نمی‌اندازد.

دریادار پاسدار فدوی با اشاره به اینکه آمریکا در طول ۴۳ سال گذشته حتی یک پیروزی را نمی‌تواند نام ببرد گفت: هشت سال جنگ دائمی به عنوان دفاع مقدس داشتیم که توانستیم در این جنگ پیروز شویم بعد از پایان جنگ تحمیلی جنگ در ابعاد دیگر ادامه پیدا کرد.

وی افزود: نه آمریکا و نه کشورهای دیگر جرأت پرتاب کردن حتی یک تیر به سمت ما را نداشتند، همه اتفاقات غرب آسیا به خاطر این بود که بتوانند به ما دسترسی پیدا کنند که نتوانستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در شرق، غرب و جنوب انقلاب اسلامی به دنبال این است تا در برابر ما بتواند به پیروزی دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه خداوند نتیجه را در اینجا رقم می‌زند افزود: نتیجه بعد از انجام تکالیف از سوی بندگان خداوند مشخص می‌شود، نیروهایی که این وظیفه را برعهده داشتند توانستند به وظایف و شرط‌های خداوند عمل کنند که خداوند این عظمت را آفریده است.

دریادار پاسدار فدوی تصریح کرد: اگر به صورت کامل به وظایف مان عمل می‌کردیم در قله قرار می‌گرفتیم. امام فرمود ما باید در قله قرار بگیریم تا دشمنی‌ها تمام شود، لذا به نسبت به وظایف خودمان عمل کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس