سردار فدوی: شهادت سردار سلیمانی نتیجه معامله عاشقانه با خدا بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نتیجه معامله خالصانه و عاشقانه‌ای بود که سردار با عمل خود در زندگی رقم زده بود. 

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ علی فدوی شامگاه دوشنبه در آیین «مرد میدان» گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: حاج قاسم معامله زیبایی با خداوند کرد و برخوردش با همه چیز برای خداوند و با خلوص بود، و مشمول عشق و علاقه خالق به مخلوق شد. 

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی تاکید کرد: در شهادت این چهره شاخص انقلابی، از یکسو خباثت دشمنان رو شد و از سویی شهید سلیمانی به آرزویش یعنی شهادت نائل آمد. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار سلیمانی دیگر تاب تحمل دوری شهدای همدوران خود را نداشت، ادامه داد: در آخرین نوشته سردار دلها در فرودگاه دمشق برای همه بروز کرد که سردار سلیمانی به سمت شهادت می رود.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی به لحاظ کلام و عملش سعی کرده بود تمام و کمال پای انقلاب باشد، هر چه انسان دست، عمل و دلش همسوتر باشد، خداوند نیز بیشتر همراه او خواهد بود.

وی یادآور شد: شهادت آرزوی چند ده ساله سردار سلیمانی بود و به آن نائل آمد و ما برای خود گریانیم که چنین عزیزی در بین ما نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تفسیر برخی آیات قرآن گفت: بر این اساس، نوع برخورد انسان با خداوند آیینه برخورد خداوند با انسان است.

به گفته فدوی، در ۵٠ آیه قرآن شرط اول، عمل بندگان به وظایف و تکالیف برای عمل به وعده های الهی است. 

وی اضافه کرد: دلدادگان انقلاب اسلامی چقدر پرشمار در طول ۴٣ سال بر این شرط ها و تکالیف عمل کردند و خداوند نتایج بی نظیر برای امت رقم زد. 

شکست خبیثان برابر جبهه انقلاب تحقق وعده الهی است

وی این پرسش را بیان کرد که مگر می شود همه خبیثان در جبهه مشترک ۴٣ سال به جبهه انقلاب حمله کنند و حتی به یک پیروزی نرسند، در همه جا با شکست مواجه شدند و به شکست اعتراف کردند. 

وی به توان بالای دشمنان انقلاب در عرصه های مختلف اشاره و اضافه کرد: آیا دشمن در مسیر دشمنی با ایران اسلامی علم، رسانه، فناوری کم دارند، حتی توانایی نظامی آنان با ایران و خیلی کشورها قابل مقایسه نیست، ولی اراده الهی بر مساله دیگری است.

سردار فدوی با اشاره به برخی رویدادهای تاریخ دوران دفاع مقدس گفت: تحلیل دشمنان از منطقه این شد که در عملیات کربلای ۵ آمریکا با نیروی دریایی‌های خود مستقیم وارد نبرد با ایران شد، زیرا دستاوردی از ایران نمایش داده شد و قدرت ایران نمایان شد.

وی ادامه داد: خبیثان در این رویایی مستقیم پشیمان شدند زیرا قدرت بسیار بیشتری از ایران را به عینه دیدند. 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به بودجه نظامی ٨٠٠ میلیارد دلاری آمریکا برای سال جدید اشاره کرد و گفت:این در حالی است که هزینه ایران در جنگ تحمیلی بسیار کمتر بود. 

وی بیان کرد: اکنون آمریکا در ٧٠٠ پایگاه خارج از ایالات متحده حضور دارد و مردم آن کشور نیز نمی‌دانند چرا باید مالیات بدهند که چنین پایگاه هایی داشته باشند. 

وی به فرار آمریکا از کشورهای منطقه مانند افغانستان و سوریه با افتضاح اشاره و اضافه کرد: این مساله در حالی بود که آنها خود را ابرقدرت می دانستند، ولی در برابر نفوذ نظام اسلامی مجبور به فرار شدند. 

به گفته سردار فدوی، ٨٧ کشور اعتراف کردند در پشت صدام علیه ایران در جنگ تحمیلی حضور داشتند، و در وضعیت لبنان نوک پیکان عده ای، و دشمنان پشت پرده هدایت‌کننده اصلی بودند. 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرماندهی در نظام اسلامی مانند سردار سلیمانی اینگونه بود که می گفتند «بیایید» یعنی اول خود در مسیری رفته بودند، یعنی توفیق بوده و اجبار نبوده است. 

وی خاطرنشان کرد: در میدان جنگ جان تقسیم می کنند و فرماندهی فقط با از جان گذشتگی به دست می آمد و با پارتی و چیز دیگری نبود، یعنی فرماندهی از پایین به بالا بوده است و هر کس در منطقه خود غبراق تر و پای کارتر بوده فرمانده بوده و به همین دلیل بقیه دنباله رو بودند. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دلدادگی شهید سلیمانی به خانواده شهدا، گفت: سردار سلیمانی نسبت به اهل بیت شهدا در دل می سوخت. 

دو جبهه حق و باطل از زبان قرآن

وی گفت: خداوند در قرآن اشاره دارد که دو حزب فقط وجود دارد، حزب خدا و حزب شیطان که همیشه حزب خدا به عنوان «مفلحون» پیروز است و این مساله در بیش از ۴٠ سال به همه ثابت شده است زیرا اراده خداوند پیروزی حزب خداوند است فقط باید مراقب باشیم در حزب خدا بمانیم. 

وی افزود: جبهه مقاومت چون برحق است هر روز بزرگتر می شود و دشمن تلاش داشت که در این ۴٠ سال این مساله الگو نشود زیرا بساط باطل کامل برچیده میشد. 

ضرورت الگوی مقاومت در عرصه اقتصاد داخلی

سردار فدوی تاکید: شرایط اقتصادی کنونی در شان مردم نیست و باید به تکالیف خود عمل کنیم تا وعده حل مشکلات محقق شود

وی ادامه داد: گاهی نه تنها به وعده ها عمل نکردیم، در مسایل اقتصادی به قوانین دشمنان عمل کردیم و به جای خداوند، به خودمان واگذار شدیم. 

سردار فدوی بیان کرد: ۴٣ سال است شیطان بزرگ در جبهه ای علیه ما در جنگ است و شکست خورده و  در مساله اقتصاد نیز در داخل همین شیوه باید عملیاتی شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    و معامله دولت با آمریکا سر برجام
  • DE ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    برای تحرک و حیات اقتصاد ایران در دو بخش یعنی تولید فراوردهای کشاورزی و تولیدفراوردهای صنعتی به دو جهادمتوازی همزمان نیازمندیم. آموزش فراورده سازی دراین دو بخش و روش توزیع عادلانه نیازه سپاه عزیز بعنوان اموزش دهنده مردم پیشقدم بشه و دراین دو زمینه فراورده سازی رو در میان مردم با ابتکارات خلاقانه رواج بدن.جهش تولید با توسعه اموزش نحوه تولید فراوردهای کشاورزی و فراوردهای صنعتی تحقق پذیره. دراین دو میدان هر چقدر روش اموزش عالی باشه سیرتولی نیز سرعت بیشتر ی پیدا میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس