کد خبر 1275916
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیسیمچی‌مدیا نوشت: سفیر فرانسه گفته است که «دیگر به آمریکا اعتماد نداریم. کریستسن ماسه در مصاحبه با کوریره دلاسرا گفت: لغو قرارداد خرید زیر دریایی‌ها موجب بی اعتمادی اروپایی‌ها به آمریکا شده است. آنچه اتفاق افتاد فراتر از نادیده گرفتن یک قرارداد است زیرا دیگر اعتمادی میان شرکا وجود ندارد. در واقع آمریکایی‌ها با توافق آکِس اعتماد متقابل نه تنها با فرانسه بلکه با تمام اروپا را از بین بردند. این امر در مورد افغانستان و با تصمیم گیری خروج بدون مشورت با متحدین نیز رخ داده است».

آقای سفیر این حرفا چیه میزنی، مگه نمی‌دونی امضای آمریکا تضمینه 

اگر باور نمی‌کنید ما توی ایرانمون موجوداتی داریم که متعقدن میشه با آمریکا توافق کرد.

آقای سفیر! مگه نمی‌دونی امضای آمریکا تضمینه

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    10 0
    ما تو ایران افرادی داریم که آنچنان اعتقادی به آمریکا دارن که اگر به خدا داشتن و برای رسیدن بهش تلاش میکردن الان به بالاترین قله ها دست یافته بودیم از اون جالبتر که طرفدارانشون از اونا هم سخترن و بیشتر به امریکا اعتماد دارن
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    6 0
    اگه قرارداد این زیردریایی رو با جان کری بسته‌ بود این اتفاق نمی‌افتاد!!! خخخخخخخخ
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    2 1
    انصافا آمریکا رو پای بایدن ننویسید . بایدن هنوز ۱ سال از دوره ریاستش نگذشته خنجرش تو کمر خیلی ها فرو کرده . افغانستان و فرانسه ۲ مورد هستن . هنوز مونده تا به بقیه هم خنجر از پشت بزنه . مطمئنم تو دوره بایدن بسیاری از شرک ها از دایره اتحاد با آمریکا خارج میشن . ترامپ من اصلا یاد ندارم اینجوری کرد . قوی ترین اتحاد آمریکا با متحدانش دوره ترامپ بود . من بودم اصلا به بایدن اعتماد نمی کردم چون الان اثبات شده کیه این که اسرائیل اینقدر ترس داره سر همینه .
  • دوستدار محیط زیست IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    5 0
    بابا این حرفها چیه مینی ویسین؟ این خبرها چیه ؟ الان یه غربگدا سکته کنه بمیره یا دق مرگ بشه مسئولیتش با کیه ؟ نکنین این کار را رو ، با روحیه ی ظریف غربگدا ها بازی نکنین لطفا !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس